Dentsu представила споживчі тренди 2030

Комунікаційна група dentsu опублікувала глобальний прогноз споживчої поведінки на найближче десятиліття — Consumer Vision 2030. Споживчі тренди 2030 сформовано на основі опитування більше 30 тисяч споживачів по всьому світу і експертів, серед яких, футурологи, вчені, представники техіндустрії і лідери мережі dentsu. Дослідження проводилося протягом останніх 12 місяців.

Consumer Vision 2030 показало, що пандемія значно прискорила розвиток багатьох довгострокових тенденцій. Посилилася гуманізація свідомості споживачів. На перший план вийшли турбота про здоров’я, увага до екологічних проблем, а також запит на емпатію, інклюзивне суспільство і етичне регулювання технологій.

Dentsu представила споживчі тренди 2030

Споживчі тренди 2030: чотири ключові теми

Універсальний активізм

Близько 80% людей стурбовані тим, що зміна клімату матиме незворотні наслідки. Реакція компаній на ситуацію багато в чому буде визначати їхню репутацію. В найближчому десятилітті світ може почати перехід до «сталого капіталізму», який значно змінить бізнеси.

Споживачі стануть рідше купувати товари, які негативно впливають на навколишнє середовище. 7 з 10 респондентів очікують штрафів і підвищених податків для «неекологічних» брендів. До 2030 року вживання м’яса буде вважатися таким же шкідливим, як використання викопного палива. Третина опитаних планує їсти менше м’яса або повністю виключити його зі свого раціону.

Універсальний активізм

Синтетичне суспільство

Здоров’я і благополуччя знаходяться у фокусі споживачів у довгостроковій перспективі. Люди розраховують на допомогу технологій в досягненні цих цілей.

34% опитаних готові розглянути можливість впровадження мікрочіпа у свій мозок, щоб посилити фізичні здібності та навички. 32% респондентів сказали, що в майбутньому можуть навіть зважитися на медичне втручання для поліпшення свого ментального здоров’я. 

Віртуальний досвід продовжить розширюватися, оскільки більше двох третин споживачів відчувають занепокоєння з приводу відвідування публічних місць в майбутньому. Наступне покоління технологій доповненої і віртуальної реальності забезпечить щоденний іммерсивний досвід і наступ справжньої кіберреальності.

33% людей говорять про те, що в найближчі десять років зможуть довірити турботу про літніх родичів штучному інтелекту і роботам. Очевидно, що подібні зміни будуть викликати більше питань щодо етики використання технологій.

«Здорові» і сміливі бренди

До 2030 року потенційні ризики для здоров’я будуть сильніше впливати на рішення про покупку. На ринку з’явиться більше «здорових» товарів, наприклад, алкосінти — безалкогольні напої, які імітують не тільки смак, але й ефект від вживання алкоголю.

Бренди стануть більше вибірковими, вибираючи споживачів, з якими вони хочуть взаємодіяти. Оцінка надійності людини стане стандартною практикою для компаній і урядів до 2030 року. Третина опитаних вважає прийнятним, що в майбутньому їхні персональні дані будуть використовуватися для подібного соціального скорингу.

«Здорові» і сміливі бренди

Людський дивіденд: повернення до творчості 

У найближчому десятиліття на тлі росту автоматизації ще більш цінними стануть людські здібності, такі як творчість і співчуття, а також бренди, які успішно втілять їх у своєму продукті.

До 2030 року товари, ймовірно, будуть маркуватися відповідно до того, чи зроблені вони людиною або роботом. Людиноцентричність буде домінуючим атрибутом преміальних брендів.

Компенсуючи віртуалізацію багатьох сфер життя, люди захочуть частіше проводити вільний час за традиційними настільними іграми, а також влаштовувати вихідні або відпустку у форматі діджитал детоксу. Майже половина споживачів має намір час від часу відпочивати від використання гаджетів і цифрових сервісів.

Повний звіт — за посиланням


Читайте також: Компанія LOOQME до Дня письменника підготувала дослідження медіаактивності популярних українських письменників

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Спорт робить світ кращим. Нова європейська кампанія Decathlon

Decathlon — лідер роздрібної торівлі спорттоварами — запустив ТБ-кампанію під загальним слоганом «Спорт робить світ кращим». Короткі спортивні сюжети яскраво ...

Музейні експонати та візки-привиди: п’ять прикладів успішної реклами снеків

Веселкова платформа підтримки, жваве спілкування у твіттері та вміння присусідитися до сендвічів – такими є приклади успішної реклами снеків.

Журнал про марихуану «Сатива Ротару» створив бренд смт. Косяк, що на Житомирщині

Україномовний онлайн-журнал про марихуану «Сатива Ротару» спеціально до міжнародного дня канабісу (а також на честь свого дня народження) розробив бренд ...

Шість етапів стратегії бренд-комунікації: головне з другого вебінару для культурних менеджерів

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні спільно з Асоціацією Креативних Індустрій України запустили серію вебінарів від українських фахівців із комунікацій ...

Оголошено реліз нової збірки невипущених і рідкісних пісень Девіда Бові

Альбом Девіда Бові — The Width of a Circle — включає ранні записи та колаборації, створені виконавцем задовго до появи ...

Урагани, повені та пожежі: страховики влаштували креш-тест для австралійських будинків

Страхова компанія Suncorp вирішила допомогти пересічним австралійцям, влаштувавши справжній креш-тест для будинків у рамках кампанії One House to Save Many.