ІКЗР підтверджує: дослідження зовнішньої реклами України точні й актуальні

Техком Індустріального комітету зовнішньої реклами прийняв результати аудиту вимірювання пасажиропотоків.

За завданням Індустріального комітету зовнішньої реклами України (ІКЗР) проведено планові виміри пасажиропотоків у 4 містах України на 2084 точках трафіку. Технічний комітет ІКЗР здійснив незалежний аудит вимірювання, щоби гарантувати ринку точність даних: виконано контрольні виміри з відеофіксацією та співставленням результатів з даними підрядника.

Контрольному переліку з боку ІКЗР підлягають 5 % довільно обраних точок від загальної кількості вимірюваних трафіків. Учасники ІКЗР, компанії Octagon Outdoor, PRIME Group, BigBoard Ukraine, РТМ-Україна, Perekhid Outdoor та razom communications, самостійно виміряли пасажиропотоки на 100 точках у Дніпрі, Харкові, Одесі та Львові. Контроль з боку ІКЗР показав високу якість вимірювання. Таким чином, ІКЗР підтверджує, що дослідження зовнішньої реклами України точні, актуальні й перебувають у рамках припустимої похибки.

Вимірювання на вулицях міст проводилися дослідником з березня по червень 2019 р., далі протягом 3 місяців провадиться оброблення отриманих даних, уточнення та довимірювання трафіку на деяких ділянках. Після чого дослідницька компанія «Doors Consulting» вносить дані у базу та застосовує для оцінки рекламних поверхонь. У софтах дослідника вже з’явилися оновлені показники по Харкову, у наступній інспекції будуть відображені показники Львова; Одеса та Дніпро заплановані до оновлення з жовтня 2019 р.

Вадим Гусаченко, керівник Технічного комітету ІКЗР: «Перерахування пасажиропотоків у містах України — відповідальна робота, яку ІКЗР контролює з усією ретельністю. Важливо, щоби медіапоказники, використовувані операторами та клієнтами для планування кампаній, ґрунтувалися на точних й оновлюваних даних про пересування людей містом. Таким чином, ІКЗР гарантує якість та високий рівень індустріальних досліджень зовнішньої реклами, що підвищує довіру клієнтів до Outdoor-медіа».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...