IKEA представляє свій останній в історії каталог. У форматі подкасту

Ще у грудні 2020 року шведський виробник меблів IKEA заявив, що повністю припиняє випуск свого друкованого каталогу, а в 2021 році закінчить випуск каталогів взагалі. IKEA вирішила припинити публікацію свого каталогу, коли помітила, що поведінка споживачів та споживання ЗМІ змінилися, і сьогодні менше людей читає каталог IKEA, ніж у минулі роки. Тепер, як свого роду прощальний привіт та на знак пошани, IKEA перетворила свій останній каталог 2021 року на подкаст.

IKEA представляє свій останній в історії каталог у форматі подкасту

Каталог, який складений з 13 звукових розділів, було завантажено на платформи IKEA в YouTube і Spotify, а також на audiobooks.com. IKEA рекламує свій подкаст як аудіокаталог номер один для стильного дизайнерського натхнення.

У звуковому вступі до подкасту диктор наголошує, що аудіокаталог створений для «майстрів багатозадачності», оскільки споживачі можуть його слухати, одночасно займаючись повсякденними справами.

Диктор також описує каталог як екскурсію для вух слухачів, протягом якої вони проходять через мебльовані будинки шести різних сімей, а потім занурюються у сім корисних розділів, що допомагають їм у пошуках раціонального комфорту вдома. Найближчим часом аудіоподорож також буде доповнена деякими корисними лайфхаками.

Порівняльний аналіз, проведений компанією MARKETING-INTERACTIVE, показав: подкаст описує зображення у візуальному каталозі, детально сторінку за сторінкою. Диктор також читає підписи до цифрової книги. Кожен розділ каталогу IKEA 2021 року триває від 10 до 30 хвилин і супроводжується коротким змістом. Версія каталогу на YouTube проілюстрована простими зображеннями із заголовком розділу та невеликими ілюстраціями у форматі GIF. IKEA заявила, що останній каталог-подкаст випущений як данина довгій історії каталогів компанії. А також висловила сподівання, що він інформуватиме та надихатиме прихильників меблів IKEA у 2021 році.

Джерело


Читайте також: Де у світі найбільше стресують через меблі від IKEA? Креативна команда студії NeoMam скористалась інструментом TensiStrength, щоб проаналізувати понад 50000 твітів, які містять слово «IKEA».

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Sheba випустила нічне відео для власників котів

Відомий виробник кормів для тварин Sheba разом із агенцією AMV BBDO підготував фільм для власників котів, яким доводиться прокидатися вночі, ...

Сумний мандрил, що грає на гітарі, або Як показати, навіщо людям подорожі

Життя не мусить обмежуватися сірою буденністю. А сумний мандрил, який грає на гітарі, нагадує нам, що це послання – не пусті слова.

Спогади із покинутого міста: MEGOGO запустив документальний аудіосеріал «Прип’ять»

21 квітня на медіасервісі MEGOGO з’явився документальний аудіосеріал «Прип’ять» до 35-ої річниці пам’яті катастрофи на Чорнобильській АЕС. Це шість епізодів ...

Creative Digest CIAU. Випуск #036

Конкурс до Дня дизайнера. Нові проєкти від Google. Вебінари про ефективні комунікації для культурних та креативних проєктів. А також нова ...

Талантам — роботу, тваринкам — дім. Креативна агенція TWID шукає своїх людей

TWID Creative Studio запускає ініціативу, в рамках якої шукає людей до себе в команду та допомагає знайти дім безпритульним тваринам, ...

Від огидного пива до твітів планети: кампанії до Дня Землі 2021

Це вже другий День Землі, який припадає на час пандемії. І так само, як і минулого року, більшість активацій до Дня Землі 2021 відбулися онлайн.