• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

IKEA представляє свій останній в історії каталог. У форматі подкасту

17 Березня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
IKEA представляє свій останній в історії каталог у форматі подкасту
Share on FacebookShare on Twitter

Ще у грудні 2020 року шведський виробник меблів IKEA заявив, що повністю припиняє випуск свого друкованого каталогу, а в 2021 році закінчить випуск каталогів взагалі. IKEA вирішила припинити публікацію свого каталогу, коли помітила, що поведінка споживачів та споживання ЗМІ змінилися, і сьогодні менше людей читає каталог IKEA, ніж у минулі роки. Тепер, як свого роду прощальний привіт та на знак пошани, IKEA перетворила свій останній каталог 2021 року на подкаст.

IKEA представляє свій останній в історії каталог у форматі подкасту

Каталог, який складений з 13 звукових розділів, було завантажено на платформи IKEA в YouTube і Spotify, а також на audiobooks.com. IKEA рекламує свій подкаст як аудіокаталог номер один для стильного дизайнерського натхнення.

У звуковому вступі до подкасту диктор наголошує, що аудіокаталог створений для «майстрів багатозадачності», оскільки споживачі можуть його слухати, одночасно займаючись повсякденними справами.

Диктор також описує каталог як екскурсію для вух слухачів, протягом якої вони проходять через мебльовані будинки шести різних сімей, а потім занурюються у сім корисних розділів, що допомагають їм у пошуках раціонального комфорту вдома. Найближчим часом аудіоподорож також буде доповнена деякими корисними лайфхаками.

Порівняльний аналіз, проведений компанією MARKETING-INTERACTIVE, показав: подкаст описує зображення у візуальному каталозі, детально сторінку за сторінкою. Диктор також читає підписи до цифрової книги. Кожен розділ каталогу IKEA 2021 року триває від 10 до 30 хвилин і супроводжується коротким змістом. Версія каталогу на YouTube проілюстрована простими зображеннями із заголовком розділу та невеликими ілюстраціями у форматі GIF. IKEA заявила, що останній каталог-подкаст випущений як данина довгій історії каталогів компанії. А також висловила сподівання, що він інформуватиме та надихатиме прихильників меблів IKEA у 2021 році.

Джерело


Читайте також: Де у світі найбільше стресують через меблі від IKEA? Креативна команда студії NeoMam скористалась інструментом TensiStrength, щоб проаналізувати понад 50000 твітів, які містять слово «IKEA».

Теги: IKEAбрендингкреативністьрітейлтехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.