Ще у грудні 2020 року шведський виробник меблів IKEA заявив, що повністю припиняє випуск свого друкованого каталогу, а в 2021 році закінчить випуск каталогів взагалі. IKEA вирішила припинити публікацію свого каталогу, коли помітила, що поведінка споживачів та споживання ЗМІ змінилися, і сьогодні менше людей читає каталог IKEA, ніж у минулі роки. Тепер, як свого роду прощальний привіт та на знак пошани, IKEA перетворила свій останній каталог 2021 року на подкаст.
Каталог, який складений з 13 звукових розділів, було завантажено на платформи IKEA в YouTube і Spotify, а також на audiobooks.com. IKEA рекламує свій подкаст як аудіокаталог номер один для стильного дизайнерського натхнення.
У звуковому вступі до подкасту диктор наголошує, що аудіокаталог створений для «майстрів багатозадачності», оскільки споживачі можуть його слухати, одночасно займаючись повсякденними справами.
Диктор також описує каталог як екскурсію для вух слухачів, протягом якої вони проходять через мебльовані будинки шести різних сімей, а потім занурюються у сім корисних розділів, що допомагають їм у пошуках раціонального комфорту вдома. Найближчим часом аудіоподорож також буде доповнена деякими корисними лайфхаками.
Порівняльний аналіз, проведений компанією MARKETING-INTERACTIVE, показав: подкаст описує зображення у візуальному каталозі, детально сторінку за сторінкою. Диктор також читає підписи до цифрової книги. Кожен розділ каталогу IKEA 2021 року триває від 10 до 30 хвилин і супроводжується коротким змістом. Версія каталогу на YouTube проілюстрована простими зображеннями із заголовком розділу та невеликими ілюстраціями у форматі GIF. IKEA заявила, що останній каталог-подкаст випущений як данина довгій історії каталогів компанії. А також висловила сподівання, що він інформуватиме та надихатиме прихильників меблів IKEA у 2021 році.
Читайте також: Де у світі найбільше стресують через меблі від IKEA? Креативна команда студії NeoMam скористалась інструментом TensiStrength, щоб проаналізувати понад 50000 твітів, які містять слово «IKEA».