II етап номінації «Viva! Advertising Stars Award»

Стартував II етап номінації «Viva! Advertising Stars Award» від Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2018 спільно з журналом VIVA !. Тепер у кожного бажаючого є шанс вплинути на вибір кращої зірки в рекламі.

Після завершення І етапу, набору кандидатів, де ви могли запропонувати вашу улюблену зірку, оргкомітет сформував остаточний список номінантів – найяскравіших  зірок, серед яких: Оля Полякова, Дмитро Шуров, Надія Дорофєєва, ONUKA, Потап, Тіна Кароль , Максим Барських, Потап, Джамала, Віра Брежнєва, Світлана Лобода та інші.

Кандидати були обрані, відштовхуючись від основного каналу комунікації – відеоролика. Вид рекламованого товару абсолютно не мав значення: це могли бути як снеки, так і коштовності, як напої, так і техніка.

Тепер вам вирішувати, хто з них гідний перемоги в номінації «Viva! Advertising Stars Award»!

II етап відкрив шлях до довгоочікуваного онлайн-голосування на сайті http://ad.viva.ua/, що буде відкритим з 9 травня по 30 травня 2018. Кожен бажаючий може вплинути на вибір кращоъ зірки. Саме ваш голос може стати вирішальним!

Звертаємо вашу увагу, що ІІІ і завершальний етап – це нагородження переможця номінації. Вже 1 червня, в рамках Церемонії нагородження переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2018, стане відомо, хто із зірок сяє яскравіше всіх, і хто ж здобуде перемогу в номінації від Viva! і КМФР.

Технічним партнером сайту-голосування «Viva! Advertising Stars Award» є digital-агентство ADCORE, яке спеціалізується на розробці сучасних веб-рішень і інтернет-маркетингу. Завдяки плідній співпраці наших команд забезпечується надійна технічна підтримка і постійний онлайн-супровід проекту.

Не пропустіть можливість потрапити на Церемонію! Оформити акредитацію можна на сайті kiaf.com.ua.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...