Стартував II етап номінації «Viva! Advertising Stars Award» від Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2018 спільно з журналом VIVA !. Тепер у кожного бажаючого є шанс вплинути на вибір кращої зірки в рекламі.

Після завершення І етапу, набору кандидатів, де ви могли запропонувати вашу улюблену зірку, оргкомітет сформував остаточний список номінантів – найяскравіших  зірок, серед яких: Оля Полякова, Дмитро Шуров, Надія Дорофєєва, ONUKA, Потап, Тіна Кароль , Максим Барських, Потап, Джамала, Віра Брежнєва, Світлана Лобода та інші.

Кандидати були обрані, відштовхуючись від основного каналу комунікації – відеоролика. Вид рекламованого товару абсолютно не мав значення: це могли бути як снеки, так і коштовності, як напої, так і техніка.

Тепер вам вирішувати, хто з них гідний перемоги в номінації «Viva! Advertising Stars Award»!

II етап відкрив шлях до довгоочікуваного онлайн-голосування на сайті http://ad.viva.ua/, що буде відкритим з 9 травня по 30 травня 2018. Кожен бажаючий може вплинути на вибір кращоъ зірки. Саме ваш голос може стати вирішальним!

Звертаємо вашу увагу, що ІІІ і завершальний етап – це нагородження переможця номінації. Вже 1 червня, в рамках Церемонії нагородження переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2018, стане відомо, хто із зірок сяє яскравіше всіх, і хто ж здобуде перемогу в номінації від Viva! і КМФР.

Технічним партнером сайту-голосування «Viva! Advertising Stars Award» є digital-агентство ADCORE, яке спеціалізується на розробці сучасних веб-рішень і інтернет-маркетингу. Завдяки плідній співпраці наших команд забезпечується надійна технічна підтримка і постійний онлайн-супровід проекту.

Не пропустіть можливість потрапити на Церемонію! Оформити акредитацію можна на сайті kiaf.com.ua.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

Людяність та співчуття, або Якими бренди повинні стати у новій нормальності

У цей період глобальної тривоги та невизначеності відома британська рекламістка Кейт Смітер стверджує, що співпереживання та людяність сьогодні є життєво ...

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.