Игрушки, которые нужно держать подальше
В США хранение дома оружия – распространенная практика. Этим фактом весьма обеспокоены члены организации Evolve, которые выступают за уменьшение насилия и несчастных случаев с использованием огнестрельного оружия. Чтобы повлиять их владельцев, Evolve и McCann New York решили подойти к проблеме с позиции детей. Нет, это не очередное устрашение с кровавыми ранами и трагической музыкой. Все гораздо необычнее. 

Огнестрельное оружие просто сравнили с интимными игрушками и средствами контрацепции и гигиены. Эти вещи, как правило тщательно скрываются от глаз шаловливых отпрысков. Ведь если они найдут их, то сразуу примутся играть, не задумываясь над тем, что это. Точно также дети могут воспринять и пистолет, ружье и прочие “пушки”. Для малышей это всего лишь игрушки. Вот только последствия могут быть весьма печальными. 

Социальная реклама от Evolve проходит под слоганом “Если они найдут это, то начнут играть. Поэтому всегда запирайте оружие”.

 

Agency: McCann New York
Client: Evolve
  • Co-Chief Creative Officer: Sean Bryan
  • Co-Chief Creative Officer: Thomas Murphy
  • Associate Creative Director: Ferdinand Daniele
  • Associate Creative Director: Tom Weingard
  • Chief Production Officer: Nathy Aviram
  • VP, Senior Art Producer: Wendy Leahy
  • Print Producer: April Gallo
  • Photographer: The Selby
  • Photographer: Kevin Zacher

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...