Игрушечные машинки открывают Америку

Сотрудники Park&Fly, вдохновившись путешествиями своих клиентов, отправили в тур по США игрушечные автомобили с логотипом компании. Обеспечить пребывание в штатах помогла группа путешественников, которая и запечатлела эту историю.В течение трех месяцев с июля по сентябрь автомобили с логотипом Park&Fly проехали 18 штатов, побывали в 15 мегаполисах и пересекли четыре часовых пояса.

Начав свой путь в одном из живописнейших штатов Америки, Калифорнии, они проехали по самым излюбленным туристическим местам западного побережья, а также по легендарной Трассе 66 от Лос-Анджелеса до Чикаго, закончив маршрут в Нью-Йорке.

За трехмесячный автотур, машинки побывали в крупнейших городах США: Лас-Вегасе, Сан-Франциско, Индианаполисе, Вашингтоне, Филадельфии. Исследовали почти восемь тысяч километров разнообразных природных и городских пейзажей штатов Невада, Аризона, Техас и Иллинойс.

В октябре одна из машинок-путешественниц вернулась на родину. Второй экспонат не выдержал долгого путешествия, разбившись во время исследования метеоритного кратера в Аризоне. Сотрудники Park&Fly решили разыграть «выжившую» машинку в очередном конкурсе, которые компания нередко проводит в социальных сетях.  

                 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.