• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Європейські комунікаційні агентства демонструють стійкість в умовах зростаючих викликів

27 Січня, 2025
Час прочитання: 1 хв.
A A
Європейські комунікаційні агентства демонструють стійкість в умовах зростаючих викликів
Share on FacebookShare on Twitter

Європейська Асоціація Комунікаційних Агенцій (EACA) у партнерстві з Всеукраїнською рекламною коаліцією та іншими національними індустріальними асоціаціями провела опитування серед країн Європи про настрої співробітників у рекламно-комунікаційній індустрії, яке показало, що європейські комунікаційні агенції успішно долають виклики, зберігаючи стійкість і оптимізм.

Результати опитування, яке охопило майже 4 000 фахівців з 25 країн Європи, показують, що сектор пишається своїми досягненнями та активно підтримує своїх співробітників.

Опитування підкреслює міцні засади галузі: 70% респондентів зазначили, що пишаються або дуже пишаються роботою у сфері комунікацій, причому серед новачків цей показник ще вищий – 85%. Також домінує оптимізм щодо майбутнього: 67% впевнені у перспективах своїх агенцій, а 54% мають позитивний погляд на галузь у цілому. 

Хоча психічне здоров’я та навантаження залишаються серйозними проблемами (48% відчувають перевантаженість роботою), агенції вже докладають зусиль для створення підтримуючого середовища. Втішно, що 83% респондентів відзначають, що їхні керівники прислухаються до їхніх потреб поза роботою, і схожий відсоток зазначає, що можуть відкрито обговорювати питання психічного здоров’я та стресу. 

Крім того, агенції сприяють відчуттю спільноти та інклюзивності. 87% респондентів відчувають зв’язок зі своїми робочими місцями та колегами, а 86% зазначають, що відчувають себе включеними до робочого середовища. Психологічна безпека також на високому рівні: 78% працівників впевнені, що можуть відкрито ділитися своїми помилками та вчитися на них, а 71% зазначають, що їхні команди заохочують різноманітність думок і конструктивні дискусії.

Утримання найкращих талантів залишається викликом, адже 45% респондентів розглядають можливість залишити роботу в агенціях протягом наступних п’яти років, головним чином через навантаження. Водночас опитування показало, що 69% відчувають себе цінними у своїй агенції та серед колег, а 61% повідомляють про високий рівень задоволення та мотивації у своїй роботі, що свідчить про потенціал для зміни цих тенденцій через подальші інвестиції у добробут і розвиток працівників. 

Респонденти твердо вірять у здатність індустрії вести за собою у вирішенні важливих суспільних питань. 90% погоджуються, що агенції можуть впливати на споживчу поведінку у напрямку сталого розвитку, тоді як 82% закликають свої агенції та національні асоціації активно просувати інклюзивні практики на робочих місцях. Це відображає чіткий запит на змістовні дії та лідерство.

«Безперечно, агенції стикаються з дедалі більшим тиском, оскільки креативна економіка намагається впоратися з впливом штучного інтелекту, подальшою фрагментацією медіа, короткостроковими маркетинговими брифами та стресом, який викликає участь у тендерах. Однак цей звіт показує, що працівники знову відповідають на ці виклики з оптимізмом і стійкістю, що свідчить про їхній неймовірний талант і налаштованість, – зазначає Charley Stoney, CEO, EACA. – Коли психічне здоров’я нашої молодої робочої сили викликає найбільше занепокоєння, заспокоює те, що більшість почуваються комфортно, обговорюючи це відкрито з колегами. Результати показують, що агенції завжди залишатимуться місцем, де люди можуть бути собою, і де панує унікальна культура».

Повні результати дослідження та детальні рекомендації доступні на сайті EACA.

Ці дані визначатимуть порядок денний зустрічей членів EACA у найближчі місяці, забезпечуючи ефективне спрямування ресурсів на вирішення ключових викликів та забезпечення майбутнього індустрії.

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

Міжнародна експансія бізнесу починається з визначення конкурентної стратегії і відповіді на питання – яку цінність бізнес може дати міжнародному ринку? Motorimpex в Україні – це компанія №1 з гідравліки з...

Читати даліDetails

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Камери, світло, сенси: 18-й Український маркетинг-форум запрошує шукати своє серед героїв нашого часу

18 Квітня, 2025
Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.