• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Ідеальний дует: Супер Філео та Tefal в новій PR-кампанії

5 Лютого, 2025
Час прочитання: 3 хв.
A A
Ідеальний дует: Супер Філео та Tefal в новій PR-кампанії
Share on FacebookShare on Twitter

Супер Філео та Tefal ― ідеальний дует улюблених брендів заколабився знову! І ніщо так не доповнює вдалу віральну концепцію як круте багаторівневе просування в соцмережах, за допомогою PR інструментів, від OMG та команд МХП та Groupe SEB Ukraine)

КЛІЄНТ

Супер Філео — новий продукт від МХП, який по-справжньому вражає, та відомий французький бренд посуду й побутової техніки Tefal. Супер Філео — це інновація, що встановлює нові стандарти якості. М’ясо без кістки і шкірки, Супер Філео представляє соковите, універсальне та надзвичайно смачне філе стегна. Продукт Супер Філео пропонує свіжий, модний підхід до м’ясних продуктів, який неодмінно підкорить смакові рецептори кожного. Він і справді супер! А в поєднанні із мультипіччю Tefal — це нероздільний дует, який потрібен кожному! Безліч страв із мінімум зусиль — ідея, яку команди мали на меті донести нашим улюбленим покупцям.

МЕТА

Ключовою метою співпраці було просування в соцмережах, за допомогою PR інструментів, нової рекламної кампанії Супер Філео. У фокусі два продукти: філе стегна Супер Філео та мультипіч від Tefal. Необхідно було гучно та вірально розказати про цей ідеальний дует у соцмережах, за допомогою PR-інструментів.

Цільовою метою також стало залучення нових клієнтів через інтерактивні механіки, та збільшення взаємодій з авдиторією через інфлюенсерів та інші канали комунікації.

https://www.instagram.com/p/C_VFecTN6Fy/?igsh=MWhwODlpNjVwYmN3Mw==

ПРОЦЕС

У рекламній кампанії охопили основні соцмережі з відеоконтентом: Instagram, TikTok, Telegram та YouTube.

Стратегія просування будувалася за пʼятьма напрямами:

  • інформування авдиторії про продукти рекламної кампанії шляхом співпраці з інфлюенсерами на YouTube та в Instagram та TikTok;
  • залучення кріейторів до створення UGC;
  • створення іміджевого контенту та поширення в телеграм-каналах із цільовою авдиторією брендів;
  • просування рекламного контенту з акційною пропозицією в телеграм-каналах із ЦА;
  • загальний креативний супровід рекламної кампанії.

Популярні українські Instagram-інфлюенсери та фудблогери знайомили нову аудиторію з продуктами від Супер Філео та Tefal, створюючи лайфстайл-контент, яким охоче ділились користувачі, адже це і справді корисні рецепти;)

https://www.instagram.com/reel/C_afDD6oZEb/?utm_source=ig_web_copy_link

Ще більше цікавих ідей та рекомендацій отримали в рекламі на YouTube-каналі Ветерани космічних військ.

https://www.youtube.com/watch?v=Odjo1N48OwM

 

UGC-просування також концентрувалось на знайомстві авдиторії з продуктом. UGC-кріейтори створили нативний та щирий контент із простими, але цікавими рецептами.

Наприклад, блогерка Аріна Бондар у рекламному Reels розповіла про своє харчування в студентські роки та розповіла корисні лайфхаки корисного харчування. Багатьом користувачам відгукнулись поради та подача авторки, про це свідчать чисельні коментарі та реакції.

 https://www.instagram.com/reel/C_iyjC6Nz8z/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==

Також були створені іміджеві дописи для просування в Telegram-каналах, щоб залучити нову аудиторію до продуктів та підвищити загальну лояльність споживачів до брендів.

Контент у Телеграм публікувався в спільнотах із різною цільовою авдиторією для збільшення охоплення:

  1. Дописи в загальнонаціональних новинних каналах.
  2. Дописи в кулінарних каналах.
  3. Іміджеві рекламні ролики в гумористичних телеграм-каналах.

Була проведена  промомеханіка з розіграшем у 34 локальних телеграм-каналах.

РЕЗУЛЬТАТИ

Рекламна кампанія «Супер Філео + Tefal — ідеальний дует» стала прикладом успішної віральної колаборації двох великих брендів. Концепція об’єднала два продукти, філе стегна та кухонну техніку, з метою продемонструвати їхню ідеальну сумісність на кухні. І результати цієї кампанії в соцмережах, за допомогою PR-інструментів, перевершили всі очікування: загально було залучено понад 6 мільйонів переглядів.

Теги: кейсисоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

У час, коли бізнес стикається з безпрецедентними викликами, а єдність стає вирішальним фактором стабільності, компанія УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО зробила стратегічний крок — оновила систему корпоративних цінностей і впровадила внутрішні стандарти компетенцій. Адже...

Читати даліDetails

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.