• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Ідеальний дует: Супер Філео та Tefal в новій PR-кампанії

5 Лютого, 2025
Час прочитання: 3 хв.
A A
Ідеальний дует: Супер Філео та Tefal в новій PR-кампанії
Share on FacebookShare on Twitter

Супер Філео та Tefal ― ідеальний дует улюблених брендів заколабився знову! І ніщо так не доповнює вдалу віральну концепцію як круте багаторівневе просування в соцмережах, за допомогою PR інструментів, від OMG та команд МХП та Groupe SEB Ukraine)

КЛІЄНТ

Супер Філео — новий продукт від МХП, який по-справжньому вражає, та відомий французький бренд посуду й побутової техніки Tefal. Супер Філео — це інновація, що встановлює нові стандарти якості. М’ясо без кістки і шкірки, Супер Філео представляє соковите, універсальне та надзвичайно смачне філе стегна. Продукт Супер Філео пропонує свіжий, модний підхід до м’ясних продуктів, який неодмінно підкорить смакові рецептори кожного. Він і справді супер! А в поєднанні із мультипіччю Tefal — це нероздільний дует, який потрібен кожному! Безліч страв із мінімум зусиль — ідея, яку команди мали на меті донести нашим улюбленим покупцям.

МЕТА

Ключовою метою співпраці було просування в соцмережах, за допомогою PR інструментів, нової рекламної кампанії Супер Філео. У фокусі два продукти: філе стегна Супер Філео та мультипіч від Tefal. Необхідно було гучно та вірально розказати про цей ідеальний дует у соцмережах, за допомогою PR-інструментів.

Цільовою метою також стало залучення нових клієнтів через інтерактивні механіки, та збільшення взаємодій з авдиторією через інфлюенсерів та інші канали комунікації.

https://www.instagram.com/p/C_VFecTN6Fy/?igsh=MWhwODlpNjVwYmN3Mw==

ПРОЦЕС

У рекламній кампанії охопили основні соцмережі з відеоконтентом: Instagram, TikTok, Telegram та YouTube.

Стратегія просування будувалася за пʼятьма напрямами:

  • інформування авдиторії про продукти рекламної кампанії шляхом співпраці з інфлюенсерами на YouTube та в Instagram та TikTok;
  • залучення кріейторів до створення UGC;
  • створення іміджевого контенту та поширення в телеграм-каналах із цільовою авдиторією брендів;
  • просування рекламного контенту з акційною пропозицією в телеграм-каналах із ЦА;
  • загальний креативний супровід рекламної кампанії.

Популярні українські Instagram-інфлюенсери та фудблогери знайомили нову аудиторію з продуктами від Супер Філео та Tefal, створюючи лайфстайл-контент, яким охоче ділились користувачі, адже це і справді корисні рецепти;)

https://www.instagram.com/reel/C_afDD6oZEb/?utm_source=ig_web_copy_link

Ще більше цікавих ідей та рекомендацій отримали в рекламі на YouTube-каналі Ветерани космічних військ.

https://www.youtube.com/watch?v=Odjo1N48OwM

 

UGC-просування також концентрувалось на знайомстві авдиторії з продуктом. UGC-кріейтори створили нативний та щирий контент із простими, але цікавими рецептами.

Наприклад, блогерка Аріна Бондар у рекламному Reels розповіла про своє харчування в студентські роки та розповіла корисні лайфхаки корисного харчування. Багатьом користувачам відгукнулись поради та подача авторки, про це свідчать чисельні коментарі та реакції.

 https://www.instagram.com/reel/C_iyjC6Nz8z/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==

Також були створені іміджеві дописи для просування в Telegram-каналах, щоб залучити нову аудиторію до продуктів та підвищити загальну лояльність споживачів до брендів.

Контент у Телеграм публікувався в спільнотах із різною цільовою авдиторією для збільшення охоплення:

  1. Дописи в загальнонаціональних новинних каналах.
  2. Дописи в кулінарних каналах.
  3. Іміджеві рекламні ролики в гумористичних телеграм-каналах.

Була проведена  промомеханіка з розіграшем у 34 локальних телеграм-каналах.

РЕЗУЛЬТАТИ

Рекламна кампанія «Супер Філео + Tefal — ідеальний дует» стала прикладом успішної віральної колаборації двох великих брендів. Концепція об’єднала два продукти, філе стегна та кухонну техніку, з метою продемонструвати їхню ідеальну сумісність на кухні. І результати цієї кампанії в соцмережах, за допомогою PR-інструментів, перевершили всі очікування: загально було залучено понад 6 мільйонів переглядів.

Теги: кейсисоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

Що робити, коли твого викладача захоплює дивна істота з іншого виміру, а єдиний шанс урятувати його — це дивний рецепт із віскі, креатином і засобом від іржі? Правильна відповідь —...

Читати даліDetails

Ребрендинг автоматів AQUABOX: від технічного продукту до стильного міського сервісу

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

РЕКОМЕНДОВАНО

Культура і Життя

Прийом заявок на конкурсну програму №3 «Ти та Київ»: креативне відео про Київ

23 Квітня, 2025
Відео

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

24 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025
30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.