Супер Філео та Tefal ― ідеальний дует улюблених брендів заколабився знову! І ніщо так не доповнює вдалу віральну концепцію як круте багаторівневе просування в соцмережах, за допомогою PR інструментів, від OMG та команд МХП та Groupe SEB Ukraine)
КЛІЄНТ
Супер Філео — новий продукт від МХП, який по-справжньому вражає, та відомий французький бренд посуду й побутової техніки Tefal. Супер Філео — це інновація, що встановлює нові стандарти якості. М’ясо без кістки і шкірки, Супер Філео представляє соковите, універсальне та надзвичайно смачне філе стегна. Продукт Супер Філео пропонує свіжий, модний підхід до м’ясних продуктів, який неодмінно підкорить смакові рецептори кожного. Він і справді супер! А в поєднанні із мультипіччю Tefal — це нероздільний дует, який потрібен кожному! Безліч страв із мінімум зусиль — ідея, яку команди мали на меті донести нашим улюбленим покупцям.
МЕТА
Ключовою метою співпраці було просування в соцмережах, за допомогою PR інструментів, нової рекламної кампанії Супер Філео. У фокусі два продукти: філе стегна Супер Філео та мультипіч від Tefal. Необхідно було гучно та вірально розказати про цей ідеальний дует у соцмережах, за допомогою PR-інструментів.
Цільовою метою також стало залучення нових клієнтів через інтерактивні механіки, та збільшення взаємодій з авдиторією через інфлюенсерів та інші канали комунікації.
https://www.instagram.com/p/C_VFecTN6Fy/?igsh=MWhwODlpNjVwYmN3Mw==
ПРОЦЕС
У рекламній кампанії охопили основні соцмережі з відеоконтентом: Instagram, TikTok, Telegram та YouTube.
Стратегія просування будувалася за пʼятьма напрямами:
- інформування авдиторії про продукти рекламної кампанії шляхом співпраці з інфлюенсерами на YouTube та в Instagram та TikTok;
- залучення кріейторів до створення UGC;
- створення іміджевого контенту та поширення в телеграм-каналах із цільовою авдиторією брендів;
- просування рекламного контенту з акційною пропозицією в телеграм-каналах із ЦА;
- загальний креативний супровід рекламної кампанії.
Популярні українські Instagram-інфлюенсери та фудблогери знайомили нову аудиторію з продуктами від Супер Філео та Tefal, створюючи лайфстайл-контент, яким охоче ділились користувачі, адже це і справді корисні рецепти;)
https://www.instagram.com/reel/C_afDD6oZEb/?utm_source=ig_web_copy_link
Ще більше цікавих ідей та рекомендацій отримали в рекламі на YouTube-каналі Ветерани космічних військ.
https://www.youtube.com/watch?v=Odjo1N48OwM
UGC-просування також концентрувалось на знайомстві авдиторії з продуктом. UGC-кріейтори створили нативний та щирий контент із простими, але цікавими рецептами.
Наприклад, блогерка Аріна Бондар у рекламному Reels розповіла про своє харчування в студентські роки та розповіла корисні лайфхаки корисного харчування. Багатьом користувачам відгукнулись поради та подача авторки, про це свідчать чисельні коментарі та реакції.
https://www.instagram.com/reel/C_iyjC6Nz8z/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==
Також були створені іміджеві дописи для просування в Telegram-каналах, щоб залучити нову аудиторію до продуктів та підвищити загальну лояльність споживачів до брендів.
Контент у Телеграм публікувався в спільнотах із різною цільовою авдиторією для збільшення охоплення:
- Дописи в загальнонаціональних новинних каналах.
- Дописи в кулінарних каналах.
- Іміджеві рекламні ролики в гумористичних телеграм-каналах.
Була проведена промомеханіка з розіграшем у 34 локальних телеграм-каналах.
РЕЗУЛЬТАТИ
Рекламна кампанія «Супер Філео + Tefal — ідеальний дует» стала прикладом успішної віральної колаборації двох великих брендів. Концепція об’єднала два продукти, філе стегна та кухонну техніку, з метою продемонструвати їхню ідеальну сумісність на кухні. І результати цієї кампанії в соцмережах, за допомогою PR-інструментів, перевершили всі очікування: загально було залучено понад 6 мільйонів переглядів.