PR-агенція PointeR Agency провела опитування серед власників бізнесів і ТОП-менеджменту компаній, щоб визначити, через які канали вони отримують інформацію та яким ЗМІ довіряють.
Опитування проводиться другий рік поспіль та охоплює аудиторію керівників і власників українських компаній та іноземних представництв в Україні.
За його результатами, ТОП-менеджери надають перевагу тим джерелам, з яких отримати інформацію можна швидко та з будь-якого місця. Facebook зазначили 81,8%, новинні сайти – 69,1%, Telegram канали – 65,5%. Традиційні медіа, як джерела отримання інформації, відіграють помітно меншу роль: телебачення та друковані ЗМІ отримали всього по 5,5% голосів, радіо – 3,6%. Щодо друкованої преси, то керівники компаній надають перевагу спеціалізованим випускам видавництв: рейтингам та ТОП-100.
Більшість очільників компаній (83,6%) цікавляться актуальними новинами та переглядають їх мінімум один раз на день. Таких, що зовсім не звертають увагу на інформаційний фон, – всього 3,6%.
За результатами опитування, перше місце серед ЗМІ за рівнем довіри посіло видання «ЛІГА» з результатом 52,7%, на другому опинилось «Новое Время» – 49,1%, за ним «Українська правда» – 43,6%, далі йдуть BBC Ukraine – 36,4% та «Економічна правда» – 29,1%.
«За час пандемії звички та джерела отримання інформації управлінців бізнесу особливо не змінились. Проте деякі респонденти зазначили, що стали звертати більше уваги на достовірність інформації та зменшили кількість контенту, що споживають», – зазначила управляючий партнер PointeR Agency Олеся Стойко.
70,9% респондентів приділяють увагу закордонним ЗМІ. Серед закордонних ЗМІ, яким довіряють, є BBC – 43,6%, New York Times – 28,2%, CNN – 25,6%, the Economist – 23,1% та Bloomberg – 17,9%.
ТОП-менеджери переважно читають/дивляться блоги лідерів суспільної думки. При цьому варіативність згаданих імен досить велика: від іноземців-мілліардерів – до українських молодих блогерів. Найчастіше керівники називали Владислава Рашкована (12,7%) – українського фінансиста, заступника виконавчого директора від України у Міжнародному валютному фонді.
Фото у прев’ю: https://unsplash.com/
Читайте також: Які країни світу найсильніше ненавидять рекламу — в дослідженні VPN-провайдера Surfshark і агенції NeoMam.