• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Як залучати аудиторію на 452% потужніше за допомогою контенту? Кейс Kukurudza & Acer Україна

5 Квітня, 2024
Час прочитання: 4 хв.
A A
Як залучати аудиторію на 452% потужніше за допомогою контенту? Кейс Kukurudza & Acer Україна
Share on FacebookShare on Twitter

Які використати механіки контенту в Instagram, щоб підняти охоплення на 452%? А як підібрати правильні слова, щоб знайти спільну мову з дуже широкою аудиторією?

Дарина Лоткова, Head of Kukurudza Agency, на прикладі Acer Україна розкаже, як створювати контент для соціальних мереж, який залучає, закохує та збільшує охоплення в десятки разів.

Хто наш клієнт

Acer — бренд, що виготовляє техніку, зокрема персональні комп’ютери, ноутбуки, проєктори, планшети, монітори тощо. Нашим клієнтом ще три роки тому став український філіал всесвітньовідомого бренду.

Аудиторія Acer в соціальних мережах доволі широка: студенти, техногіки, IT та диджитал-спеціалісти. Компанію фоловили як і ті, хто не уявляє життя без техніки, так і ті, кому вона потрібна для повсякденних справ: перегляд фільмів, друкування тексту, пошук інформації тощо.

Нашим завданням було створювати контент для залучення аудиторії та збільшення охоплення. Як нам це вдалося — читайте далі.

Особливості роботи з контентом

Як ми вже зазначили, Acer Україна — це філіал головного офісу компанії. Тому всі новини щодо техніки: опис, дати релізів тощо — надавав саме головний офіс. Проте цей контент не набирав бажані охоплення, тому Kukurudza спробувала це виправити.

Ми впевнені, що одну й ту саму інформацію можна подавати по-різному. Наприклад, про монітори Nitro можна розказати так і отримати 190 вподобань та 0 коментарів.

А можна зробити підбірку фільмів для зимового вечора та нативно розказати про переваги монітора. Плюс запитати у підписників про їхні улюблені кінострічки. Ми отримали 1133 вподобайки та 8 коментарів.

А тепер порівняйте статистику інших дописів від штабу компанії та наші.

Як ми підняли охоплення контенту на 452%

Секрет криється в механіках розповіді, завдяки яким наш контент набирає на 452% більше охоплень та залучення.

По-перше, нам довелося міксувати контент. Ми вже казали, що аудиторія доволі широка, а отже, їхні потреби в інформації також різняться. Комусь вкрай необхідні тільки технічні описи, але для когось вони будуть незрозумілими. Тому ми вирішили все це поєднати, аби охопити якомога більше зацікавлень наших фоловерів.

То що ми робили, щоб залучити аудиторію в 452% сильніше?

Дописи із СТА на коментування. Вподобайки — круто, але коменти крутіше. По-перше, так дописи органічно просуваються, по-друге, гуртується ком’юніті.

Інтерактиви. Це майже завжди має хороший відгук та впливає на залучення в коментарях.

Розваги. Меми — це база та ґрунт. Залишається лише підібрати смішний мем та влучно інтегрувати його в тематику акаунта.

Конкурси із подарунками. Безпрограшний варіант, адже подарунки люблять усі.

Інтеграція брендового контенту в розважальний. Тут про одну і ту ж інформацію, але в різних подачах. Бо ми продаємо не продукт, а його рішення.

Співпраця з інфлюенсерами. Так підняли впізнаваність, скоротили час на створення експертного відеоконтенту, отримали органічні коменти, вподобайки та збереження.

У чому секрет великих залучень в Instagram

Ми таки винайшли формулу, ловіть. Технічну інформацію подавати простою мовою + міксувати контент + бути чесними, відкритими з фоловерами + меми + контент про продажі не «в лоб».

Суть не в тому, щоб продати саме товар. А щоб вписати його в середовище та розкрити переваги, чим цей продукт буде корисний аудиторії.

Kukurudza працює з Acer уже 3 роки. За цей час ми тестували багато механік в контенті й продовжуємо це робити. Але найголовніший інсайт такий: розповідати про продукт можна через різні типи контенту. Це ми сьогодні й довели.

Теги: кейсикреативсоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

У час, коли бізнес стикається з безпрецедентними викликами, а єдність стає вирішальним фактором стабільності, компанія УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО зробила стратегічний крок — оновила систему корпоративних цінностей і впровадила внутрішні стандарти компетенцій. Адже...

Читати даліDetails

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.