Які використати механіки контенту в Instagram, щоб підняти охоплення на 452%? А як підібрати правильні слова, щоб знайти спільну мову з дуже широкою аудиторією?
Дарина Лоткова, Head of Kukurudza Agency, на прикладі Acer Україна розкаже, як створювати контент для соціальних мереж, який залучає, закохує та збільшує охоплення в десятки разів.
Хто наш клієнт
Acer — бренд, що виготовляє техніку, зокрема персональні комп’ютери, ноутбуки, проєктори, планшети, монітори тощо. Нашим клієнтом ще три роки тому став український філіал всесвітньовідомого бренду.
Аудиторія Acer в соціальних мережах доволі широка: студенти, техногіки, IT та диджитал-спеціалісти. Компанію фоловили як і ті, хто не уявляє життя без техніки, так і ті, кому вона потрібна для повсякденних справ: перегляд фільмів, друкування тексту, пошук інформації тощо.
Нашим завданням було створювати контент для залучення аудиторії та збільшення охоплення. Як нам це вдалося — читайте далі.
Особливості роботи з контентом
Як ми вже зазначили, Acer Україна — це філіал головного офісу компанії. Тому всі новини щодо техніки: опис, дати релізів тощо — надавав саме головний офіс. Проте цей контент не набирав бажані охоплення, тому Kukurudza спробувала це виправити.
Ми впевнені, що одну й ту саму інформацію можна подавати по-різному. Наприклад, про монітори Nitro можна розказати так і отримати 190 вподобань та 0 коментарів.
А можна зробити підбірку фільмів для зимового вечора та нативно розказати про переваги монітора. Плюс запитати у підписників про їхні улюблені кінострічки. Ми отримали 1133 вподобайки та 8 коментарів.
А тепер порівняйте статистику інших дописів від штабу компанії та наші.
Як ми підняли охоплення контенту на 452%
Секрет криється в механіках розповіді, завдяки яким наш контент набирає на 452% більше охоплень та залучення.
По-перше, нам довелося міксувати контент. Ми вже казали, що аудиторія доволі широка, а отже, їхні потреби в інформації також різняться. Комусь вкрай необхідні тільки технічні описи, але для когось вони будуть незрозумілими. Тому ми вирішили все це поєднати, аби охопити якомога більше зацікавлень наших фоловерів.
То що ми робили, щоб залучити аудиторію в 452% сильніше?
Дописи із СТА на коментування. Вподобайки — круто, але коменти крутіше. По-перше, так дописи органічно просуваються, по-друге, гуртується ком’юніті.
Інтерактиви. Це майже завжди має хороший відгук та впливає на залучення в коментарях.
Розваги. Меми — це база та ґрунт. Залишається лише підібрати смішний мем та влучно інтегрувати його в тематику акаунта.
Конкурси із подарунками. Безпрограшний варіант, адже подарунки люблять усі.
Інтеграція брендового контенту в розважальний. Тут про одну і ту ж інформацію, але в різних подачах. Бо ми продаємо не продукт, а його рішення.
Співпраця з інфлюенсерами. Так підняли впізнаваність, скоротили час на створення експертного відеоконтенту, отримали органічні коменти, вподобайки та збереження.
У чому секрет великих залучень в Instagram
Ми таки винайшли формулу, ловіть. Технічну інформацію подавати простою мовою + міксувати контент + бути чесними, відкритими з фоловерами + меми + контент про продажі не «в лоб».
Суть не в тому, щоб продати саме товар. А щоб вписати його в середовище та розкрити переваги, чим цей продукт буде корисний аудиторії.
Kukurudza працює з Acer уже 3 роки. За цей час ми тестували багато механік в контенті й продовжуємо це робити. Але найголовніший інсайт такий: розповідати про продукт можна через різні типи контенту. Це ми сьогодні й довели.