• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Як «роздягнути» Döner Mаркет та перевиконати план у 2 рази. Інфлюенс-кампанія від OMG agency

27 Листопада, 2023
Час прочитання: 3 хв.
A A
Як «роздягнути» Döner Mаркет та перевиконати план у 2 рази. Інфлюенс-кампанія від OMG agency
Share on FacebookShare on Twitter

До нас звернувся бренд, що вже був дуже впізнаваним і популярним. Йдеться про Döner Mаркет — один із найвідоміших в усій Україні брендів фастфуду.

Завдання

Під час брифінгу замовник озвучив завдання: створити потужну іміджеву комунікацію про бренд.

  1. Збільшити й до того досить високу впізнаваність бренду та закріпити її у лояльної аудиторії.
  2. Пропрацювати сумніви, стереотипи й недовіру, які є у значної частини аудиторії, щодо шаурми та фастфуду загалом.

У роботі ми спирались на вже існуючий концепт «що ближче, то зрозуміліше». Важливо було показати, що донер та шаурма якісний, смачний і потрапляє до кожного на 100 % свіжим. У результаті кампанії Döner Mаркет у споживачів мала закріпитися асоціація донеру зі свіжістю та увагою до кожного інгредієнта, адже ми нічого не приховуємо.

Креативне рішення

Засновуючись на вже існуючому концепті, ми разом із командою бренду розробили інфлюенс-кампанію із креативним меседжем «Відвертий донер та шаурма». Наш донер відвертий, бо йому немає чого приховувати: ти можеш його розрізати та смакувати з другом, можеш уважно стежити за процесом приготування — донер завжди буде ідеальним. Така комунікація дозволяє смачно і крупно показати шаурму, й дає нам різні можливості сторителінгу — через прості історії показати свіжість та апетитність інгредієнтів. Контент створювався у форматі коротких сюжетних історій, де кожен блогер розкривав свою ситуацію споживання, яку ми пропрацювали разом у ТЗ: коли повів її на ідеальне побачення, коли взяли одну шаурму на двох і попросили її розрізати, коли купив собі донер та довелось ділитись з другом / коханою тощо.

Простота концепту, релевантність і зрозумілість для аудиторії  давала можливість інтегрувати його у дописи для інстаграм та телеграм-каналів, а також створити якісні цікаві матеріали у ЗМІ на підтримку основної інфлюенс-кампанії.

Процес

У процесі реалізації проєкту було використано креативну та логічну комунікацію, що стимулювала не лише іміджевий розвиток бренду, а й позитивно вплинула на продажі. Комунікація була побудована для різних соцмереж із використанням рилз, тиктоків та сториз. До загальної медіастратегії увійшов контент у телеграм та онлайн-медіа.

У процесі реалізації проєкту були створені маленькі сюжетні історії: від побачень до доставки, з кулінарними експериментами та майже ревізорськими перевірками донерів. Блогери показували процес приготування шаурми та робили порівняння між різними закладами. У роликах вони акцентували увагу на важливості походження м’яса як головного інгредієнту страви.

Такі відео відзняли блогери, з якими ми співпрацювали: Анна Бузінська, Ліза Гацко, Марго Орманді, Віктор Замрій.

 В аудиторії, перш за все, формувалася стійка емоційна асоціація: Döner Mаркет — смачно та безпечно. Адже ми показали кожен інгредієнт зблизька.

https://www.instagram.com/reel/CsOglZrAoxO/?igshid=MmJiY2I4NDBkZg%3D%3D (відео 1)

Блогери акцентувались також на перевазі продукту: швидко / ситно  і показували весь процес приготування та куштування свого обіду (адже блогери зайняті люди)).

https://www.instagram.com/reel/Cr3IsFnLE6e/ (відео 2)

У іншому сценарії ми запропонували використати ситуацію з доставкою додому родинної вечері, так змогли показати пакування та як вона чудово виглядає навіть після невеликої подорожі.

https://www.instagram.com/reel/CsbkghhA1Ss/?img_index=1 (відео 3)

Ми намагались зробити огляди максимально корисними для аудиторії: тому відео виходили ревізорськими, такими, що дозволяли зазирнути прямо за лаштунки та подивитися на те саме м’ясо для вашого донера.

https://www.tiktok.com/@ormandi/video/7232342821905157382 (відео 5)

Інсайт від команди: ми, як завжди, постаралися надати максимум інформації блогерам, і навіть розробили умовні сценарії історій. Маючи готові механіки, блогери відзнімали за ними віральні відео, які органічно вписалися у концепцію рекламної кампанії: не хочеш готувати — є смачний донер, — Тоня Кузьміч, креативна директорка OMG agency.

Результати

У результаті бренд «Döner Mаркет» отримав значну кількість контактів зі споживачами. Ми перевиконали план у 2,2 рази та знизили СРМ по контактах на 54,7 %. Блогери допомогли підвищити впізнаваність бренду, про що кажуть коментарі під їхніми постами.

За допомогою інфлюенс-маркетингу вдалося пропрацювати сумніви та болі ЦА, пов’язані з якістю продуктів та тим, що споживання фастфуду може бути не корисним.

Високі результати комунікаційної кампанії забезпечили кілька складових:

1) чітка і зрозуміла різним сегментам аудиторії креативна ідея;

2) вдало обрані основні меседжі кампанії;

3) правильний підбір комунікаційних каналів та блогерів;

4) якісний контент завдяки прописаним сценаріям нашої креативної команди;

5) підтримка у медіа та телеграм.

Завдяки цьому нам вдалось забезпечити високі охоплення контенту, а це вплинуло на всі показники бізнесу клієнта.

Теги: блогінгбрендингкреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Дві українські команди створили новий бренд для азербайджанського ринку. Courir — французька франшиза, яка декілька років працювала на ринку Кавказу, але зараз завершує свою співпрацю. Власники в Азербайджані вирішили продовжити...

Читати даліDetails

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.