• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Як працює бізнес-модель вільного найму команд. Досвід агентства FUTURIST

8 Жовтня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Як працює бізнес-модель вільного найму команд. Досвід агентства FUTURIST
Share on FacebookShare on Twitter

Брендингове агентство FUTURIST працює за системою власного авторства: нова бізнес-модель — сліпе наймання вільних команд.  Про те, як це працює і чим вигідно, розповідає Аліна Баженова, засновник агентства FUTURIST, стратегічний маркетолог і футуролог.

Аліна Баженова

За своєю освітою і досвідом я — стратегічний маркетолог. Я розробляю стратегію виходу брендів на ринок і комунікації, піраміди асортименту, матриці ціноутворення і, в тому числі концепції дизайнів. Дизайн для мене завжди був одним з інструментів маркетингу, до якого я ставилася з великою повагою. Але я завжди дивилася на бренд в ширшому ракурсі: як він повинен бути представлений, для якої цільової аудиторії, як він буде комунікувати зі світом. За останні кілька років дизайн, його влада та сила дуже сильно виросли.

У роботі зі своїми клієнтами, брендами, які я веду і супроводжую, я помітила, що дизайн сьогодні є каталізатором, таким собі ядром, від якого залежить ефективність всіх інших процесів. Можна класно і якісно побудувати продукт і ланцюжок надання сервісу цього продукту, можна чітко потрапити ціноутворенням у ринок, але якщо дизайн виглядає погано, якщо він не сучасний, не відповідає тенденціям і, в принципі, безликий, то витрати і зусилля бренду на те, щоб отримати результат, виростають в рази. Тобто потрібно витратити більший бюджет, докласти більше зусиль тільки для того, щоб перекрити невідповідність дизайну.

І тоді я зрозуміла, що весь мій досвід, всі мої знання з точки зору цілісності брендів, розуміння того, як вони працюють, як вони просуваються, повинні зімкнутися в першу чергу на дизайні, і це може стати основою концепції брендингового агентства.  Ми в агентстві якраз таки розглядаємо дизайн не як «візуал», а як прояв внутрішньої ДНК бренду.  При такій концепції роботи я, як стратегічний маркетолог, можу вкласти в брендингове агентство більше смислів і користі, ніж створювати для брендів просто «візуал», і зробити дизайн одночасно і якісним, і вирішальним ряду завдань.  А для того, щоб агентство приносило максимальну ефективність, довелося задуматися над відмінною від більшості на ринку бізнес-моделлю.

Як теорія поколінь вплинула на створення нової моделі бізнесу

FUTURIST AGENCY працює за принципом сліпого найму вільних команд. Це унікальна система, яку ми самі розробили, зібрали і зараз знаходимося в активній фазі її тестування і дописування. Вона вже показала хороші результати. А все тому, що ми потрапили в потреби поколінь, з якими працюємо.  Зараз в активному робочому полі знаходяться три покоління: покоління X — це, як правило, управлінці, топ-менеджери або вузькоспеціалізовані експерти;  мілленіали (найактивніша частина) і покоління Z — ще зовсім юні фахівці, але дуже талановиті. Теорія поколінь вивчає цінності поколінь, їх моделі поведінки, ставлення до життя, до роботи. Я давно знайома з цією теорією і тому чітко розуміла, що мілленіали, які складають основну частину працюючих в нашій сфері фахівців — прихильники свободи, це їхня ключова цінність. Вони прагнуть реалізувати свої таланти та суперсилу і з задоволенням йдуть на проєктну роботу, яка знаходиться в зоні їх найбільших компетенцій.  Свобода проявляється не тільки в форматі роботи, але і в тому, що у кожного проєкту є дуже чіткі рамки «старт-завершення». Вони знають, що повинні зараз максимально вкластися і наповнені енергією.

Що стосується сліпого набору, то цей формат дуже простий і не передбачає ніяких співбесід. Все, що нам потрібно — зрозуміти, якого рівня даний фахівець і ввести його в той проєкт, де його експертність потрібна найбільше. Теорію поколінь я вивчала з дещо іншими цілями, але вона стала в нагоді й тут для розуміння того, як побудувати ефективну модель бізнесу, і зіграла дуже важливу роль у формуванні концепції роботи агентства.

Як прийшло розуміння, що в такому форматі можна запустити своє агентство

Я щиро не хотіла будувати класичну модель агентства — зі штатом, офісом, операційними витратами. Не тому, що це дорого, а тому що для мене ця модель явно мала ряд обмежень. Я хотіла створити агентство, але весь час відкладала це рішення, тому що розуміла всі процеси, розуміла, що понад 3-4 проєктів в місяць реалізувати зі штатом якісно неможливо, а збільшувати штат досить небезпечно з точки зору сезонності.

Пазл склався як раз тоді, коли прийшло розуміння того, що це можуть бути вільні команди, де під кожного нового клієнта збирається команда з 5-7 фахівців, які мають компетенції на тому ринку і в тих завданнях, які потрібні зараз клієнту. Я зрозуміла, що агентство, як мозок, може брати на себе функцію формування креативних концепцій, відстежувати тренди, тенденції ринку, куди він рухається візуально, чого хочуть споживачі. Ми формуємо візуальні концепції, і клієнт, звертаючись до нас, вибирає ту концепцію, в якій він хоче бути реалізований, і під неї ми збираємо вільну команду.  Все зійшлося, коли я зрозуміла, як знайти цю точку, в якій зустрінуться потреби клієнта і фахівці, які можуть реалізувати таку концепцію і яким подобається те ж, що і клієнтові.

Клієнт вибирає концепцію, а я вибираю під неї команду. І виходить, що всім подобається те, що вони роблять. Це дає дуже сильний заряд енергії та впевненість в тому, що вся команда емоційно вкладеться в результат. Коли стала зрозуміла механіка того, як ми, як агентство, можемо гарантувати клієнтам якість, тоді й прийшло рішення відкрити агентство. Ця модель легко масштабується і гарантує високу якість результату.  З нею я спокійна за наших клієнтів і дуже хочу її розвивати.

Яка конкурентна перевага такої бізнес-моделі

Наша головна відмінність у самій системі роботи, в тому, як сформовано агентство зсередини. Сліпий найм вільних команд означає, що під кожного клієнта збирається команда, і в конкретну одиницю часу одна команда працює тільки з одним клієнтом. Це своєю чергою дає неймовірну залученість, швидкість і якість. Уявіть, що відділ маркетингу або ціле агентство працює тільки для вас. Це дозволяє нам робити проєкти не за місяці, нашаровуючи їх один на одного, а один — за 4-5 тижнів. Це абсолютно неймовірні терміни та повна відсутність втрат якості.  Але, природно, конкурентна перевага має існувати не в однині, щоб приносити агентству максимальну результативність.

У нас, наприклад, це широкий комплекс робіт, який закриває клієнту всі потреби на старті: і ДНК бренду, і неймінг, і фірмовий стиль, і сайт, і оформлення інстаграму, і рекламні відеоролики. Тобто клієнт в одному місці закриває всі свої потреби для старту, для виходу, для початку продажів і у нього нема потреби звертатися до кого-небудь ще. Це досить суттєва відмінність, тому що часто брендингові агентства займаються оформленням бренду і рідше — каналами комунікації.

Які переваги дає новий формат власнику бізнесу

По-перше, я, як мілленіал, реалізувала свою головну цінність — я абсолютно вільна людина. Вільна в тому плані, що можу масштабувати агентство, плекати його і бути впевненою в тому, що я при цьому не опинюся в кабалі. В один момент в агентстві може бути 30 осіб, в інший — 150, а в третій — жодного, і це передбачено концепцією і стратегією. Це дає мені абсолютну свободу, оскільки я знаю, що не несу ніяких зайвих витрат, що люди в моїй команді не вигорять, не втомляться, тому що на проєкти приходять тільки ті, хто хоче працювати зараз і конкретно з цим проєктом. Мені не треба нікого мотивувати, підтримувати емоційний дух, якось залучати, стимулювати тощо.

Це дуже дорослі, чесні та відкриті відносини, і це дає мені свободу і відчуття щастя від того, що я можу реалізовувати завдання клієнтів з людьми, які в цей момент хочуть того ж.

Чому саме формат вільних команд є найбільш ефективним в сучасних реаліях

Він ефективний, тому що його легко масштабувати, тому що люди самостійно вибирають певний проєкт і роботу в ньому в цей момент часу. Відповідно, вони дуже енергетично заряджені і націлені на якісну роботу. Цей формат ефективний саме сьогодні, тому що гнучкі стратегії набагато краще виживають, ніж класичні. Час змінюється, і виживають гнучкі системи. А ця система дуже гнучка, вона включає в себе абсолютно всі тренди сучасного світу з точки зору гнучкості. Класичне агентство не може собі дозволити штат в 30-40 різних фахівців, з різними естетичними, смаковими уподобаннями або, наприклад, різних копірайтерів, які класно пишуть і для технічно-промислових, і для б’юті-брендів. А в FUTURIST AGENCY ми можемо зібрати для клієнта в одну одиницю часу команду фахівців, які потрібні саме йому. Тому, звичайно, вільні команди за результатом своєї роботи — більш точне попадання в сучасність, ніж система штатних співробітників.


Читайте також:

Випробування на справжність

Nebo на культурній орбіті: про новий рівень маркетплейсів, популярність онлайн та небо

Теги: брендингдизайнкреативменеджменттренди

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.