Споживачі все частіше звертаються до цифрових технологій, як і маркетологи. Але пандемія COVID-19 ще більше прискорила цю тенденцію. Згідно з американським звітом цифрова реклама на кінець року становитиме 55% усієї реклами, яка відстежується в американських ЗМІ. Однак, поки цифрова реклама зростає, маркетологи не повинні забувати про друковану, щоб покращувати маркетингові кампанії.
В одному з нещодавніх опитувань щодо ставлення до друкованої реклами 40% споживачів заявили, що вони частіше купують у продавця, який надсилає їм друковану рекламу, ніж у того, хто цього не робить. Більша частина споживачів також повідомили, що при виборі придбання подібних товарів у двох різних роздрібних торгових мереж друкована реклама буде дуже важлива для впливу на їх рішення.
Найкращою рекламною стратегією часто є та, яка поєднує як цифрову, так і друковану рекламу. Тож розглянемо 3 способи поєднання друкованих та цифрових технологій, які можуть покращити ваші маркетингові кампанії.
Підвищуйте зацікавленість
Сьогодні більша кількість людей перебуває на цифрових каналах, але варто розуміти, що з обсягом інформації, який надходить, може бути надзвичайно складно показати себе та зацікавити клієнта.
Зверніть увагу на Direct mail — ефективний інструмент прямого маркетингу, який націлено на окремих адресатів. Як говорить Франко Алегрія, менеджер з національних рахунків у офісі FedEx: «Direct mail — це важливо та економічно ефективно. Цей інструмент став набагато складнішим, проте може використовуватися для спеціального відбору цільової аудиторії. Він може бути неймовірно успішним».
Direct mail це також ефективніше, оскільки викликає тактильний та емоційний досвід. Згідно з дослідженнями Поштової служби США та Університету Темпл 2015 та 2019 років, фізична реклама мала довгостроковий вплив на людей. Споживачі не тільки емоційніше сприйняли та краще запам’ятали рекламу, але і захотіли придбати товари та послуги.
Посилюйте ваші заклики до дії
Усі ваші маркетингові матеріали повинні містити чіткий заклик до дії. Ви можете використовувати офлайн-канали, такі як друкований маркетинг, щоб стимулювати дії до ваших цифрових каналів. Наприклад, допомогти збільшити відвідуваність вебсайту може добре помітна адреса сайту у ваших друкованих маркетингових матеріалах та URL-адреса, яка досить проста для запам’ятовування. Також QR-код, який веде клієнта безпосередньо до місця призначення, навіть не вводячи текст.
Окрім цього дуже важливо переконатися, що взаємодія між друкованими та цифровими каналами забезпечує цілісний образ бренду. Кольори, шрифти, тон та візуальні ефекти бренду, які ви використовуєте на обох носіях, повинні збігатися. Коли ваш клієнт переходить від перегляду друкованої брошури до покупок на вашому вебсайті або навпаки — обидва враження повинні поєднуватись, бути єдиним цілим.
Виділяйтесь в рекламному просторі
Використання суміші друкованих та цифрових каналів допомагає вашому бренду виділитися з-поміж тих старих маркетингових тактик, які звикли бачити клієнти.
Одним зі способів об’єднання друкованого та цифрового досвіду, щоб справити враження на клієнтів, є використання друкованих матеріалів у процесі доставлення. Одна винна компанія, яка пропонує послуги з проведення винних вечірок, співпрацювала з офісом FedEx. Вони хотіли гарантувати, що їхні клієнти мають хороший досвід роботи з їх торговою маркою завдяки пакуванню.
«Їх торгова марка стосується стабільності, тому, окрім надання виняткових вражень від бренду, вони хотіли переконатись, що клієнти знають, що їх пакування є стійким», — розповів Алегрія.
Компанія використовувала фірмові коробки для відвантаження свого товару, який візуально просував їх бренд. Усередині кожної коробки компанія залишала вино та повідомлення про кожне вино, способи отримання знижок. І закликала клієнтів залишати відгуки в соціальних мережах про своє улюблене вино.
«Вони отримали багато позитивних відгуків і змогли керувати трафіком у соціальних мережах, використовуючи друковані матеріали як частину своєї реклами та спілкування з клієнтами», — говорить Алегрія.
Висновки
Коли ви розробляєте свою маркетингову стратегію, не обов’язково має бути вибір «або» між цифровими та друкованими каналами. Поєднуючи їх, ви можете створити незабутні враження для своїх клієнтів під час залучення трафіку до вашого бренду як в Інтернеті, так і поза ним. Це може привести до того, що ваші маркетингові кампанії будуть впізнаваніші.
Фото на головній: Campaign Creators
Читайте також:
10 іноземних мов, які українці найчастіше шукають в Google — дослідження
Яким ЗМІ найбільше довіряють ТОП-менеджери та власники бізнесу — дослідження
Facebook оприлюднив результати дослідження про різноманіття в інтернет-рекламі