Компанія 3DLOOK просуває впровадження діджитал-інновацій в індустрії моди. Її AI-орієнтовані технологічні рішення дозволяють за допомогою смартфона відсканувати унікальну форму тіла людини, визначаючи розміри користувача лише за двома зробленими на телефон фотографіями.
Цю компанію було засновано у 2016 році в Одесі Вадимом Роговським, Алексом Араповим, Іваном Макеєвим та Уїтні Каткарт. Вадим Роговський, гендиректор 3DLOOK, є серійним підприємцем та інвестором. Серед заснованих ним раніше стартапів є, наприклад, Clickky – онлайн-платформа для рекламістів та паблішерів, яка пропонує різноманітні відеорішення, programmatic-рішення та рішення для performance-маркетингу. Головний офіс 3DLOOK розташований в Сан-Матео, штат Каліфорнія. Компанія має також дочірні офіси в США та Україні.
Як показує досвід партнерства компанії 3DLOOK з рядом модних брендів на кшталт американського 1822 Denim або українського Bettter, її технологічні рішення здатні примножити конверсії вчетверо та зменшити кількість повернених товарів на 30%.
Матеріал опубліковано в межах партнерства з TechUkraine.
Компанія 3DLOOK використовує патентоване поєднання комп’ютерного зору, нейромереж та статистичного 3D-моделювання, щоб моментально визначити параметри людського тіла за двома фотографіями. Ці фотографії обробляються, щоб зафіксувати обриси тіла користувача та створити унікальну 3D-модель, яка одразу після використання назавжди видаляється. Весь процес триває приблизно 30 секунд, не вимагає допомоги з боку третіх сторін, є сумісним із будь-яким смартфоном і не потребує якогось конкретного тла для фото.
Діджитал-рішення YourFit і Uniform Pro
Онлайн-покупцям діджитал-рішення YourFit пропонує персоналізовані рекомендації щодо розміру одягу, а брендам – дані про будову тіла споживачів, якими можна скористатися, щоб створювати одяг, який краще пасуватиме потенційним покупцям.
Віджетом YourFit, створеним компанією 3DLOOK, послуговуються провідні міжнародні ритейлери в сфері моди, щоб максимізувати конверсії та середній розмір замовлення (AOV). Водночас вони у такий спосіб зменшують кількість повернених до магазину товарів та пропонують споживачам кращу взаємодію, що в довгій перспективі примножує лояльність до бренду.
В секторі уніформи рішення 3DLOOK Uniform Pro робить підбір уніформи зручнішим та практичнішим. Воно зменшує кількість повернених товарів, береже час продавців, зберігає розміри користувача та допомагає працівникам, чия робота вимагає уніформи, одразу знайти одяг, який добре на них сидітиме.
У чому була проблема?
Коли пандемія COVID-19 прискорила опанування споживачами електронної комерції, ритейлери та бренди зіткнулися з ростом витрат на логістику та повернення товарів. Оскільки споживачі не можуть поміряти одяг онлайн, перш ніж його купувати, повернення предметів одягу, від яких покупці відмовилися, може сягнути 30% чи навіть більше від загального обсягу продажів. Відбувається це переважно тому, що ці речі, як виявляється, погано на них сидять. Такий стрімкий ріст кількості відмов, коли покупець не вгадує свій розмір або замовляє однакові речі кількох розмірів, щоб потім повернути всі окрім одного, суттєво скорочує доходи брендів. До того ж, таке марнування ресурсів на те, щоб катати речі туди-сюди, згубно впливає на екологію. Водночас споживачі вимагають дедалі органічнішого та більш омніканального шопінгу, який бренди часто не можуть їм забезпечити.
Одним з клієнтів компанії 3DLOOK є бренд 1822 Denim. Це – бренд жіночого джинсового одягу, який базується в Нью-Йорку. Він відомий тим, що пропонує джинси будь-яких розмірів та для будь-якої будови тіла. Цей бренд хотів «переосмислити традиційні таблиці розмірів», щоб запропонувати лінійки речей, які пасували б реальним жінкам будь-якої комплекції. Відповідно, бренду для збільшення обсягу продажів потрібно було переконати споживачок, щоб ті впевнено купували пошитий під замовлення джинсовий одяг. Також бренд прагнув позбутися ризику людської похибки у визначенні розмірів та мінімізувати кількість повернених товарів.
Яке рішення?
Бренд 1822 Denim скористався рішенням YourFit компанії 3DLOOK, яке генерує персоналізовані рекомендації щодо розміру одягу за допомогою кросплатформенного веб-віджету. Такий віджет визначає параметри тіла користувача на основі лише двох фото, зроблених зі смартфону, щоб точно вказати розмір одягу, який користувачеві підійде. Додатково YourFit дозволяє брендам збирати анонімізовані дані про будову тіла користувачів. Аналіз таких даних може стати основою для оптимізації виробничого процесу.
Які кінцеві результати?
З віджетом, який створила компанія 3DLOOK, бренд 1822 Denim збільшив вчетверо кількість конверсій, а кількість повернених товарів зменшилася на 30%. Також 90% покупців бренда зазначили, що тепер вони впевнені, що рекомендований їм розмір справді був персоналізований з урахуванням їх унікальної будови тіла. А 70% тих, хто цим віджетом скористався, дійсно після цього зробили покупку на сайті 1822 Denim.
Завдяки партнерству з компанією 3DLOOK бренд 1822 Denim також зібрав цінні інсайти щодо своїх споживачок. Зокрема, аналіз даних показав, що 80% клієнток бренда є нижчими на зріст і мають пишніші форми, ніж це властиво стандартній моделі відповідного розміру. Бренд задіяв ці інсайти для ретаргетингу, пропонуючи потенційним покупцям джинсовий одяг, який дійсно пасує їх унікальній будові тіла і охоплює ширший спектр стилів. Додатково бренд також переглядає свою систему розмірів, підганяючи деякі зі своїх стандартних розмірів, щоб ті загалом краще пасували його реальній клієнтській базі. Виходячи з цього, бренд планує запропонувати покупцям ширший вибір товарів в межах однієї цінової категорії.
Чи актуально це для індустрії моди в Україні? Ще й як!
Український модний бренд Bettter, заснований Юлією Пеліпас, стилісткою та fashion-директоркою журналу Vogue в Україні, також уклав партнерство з 3DLOOK. Технологічні рішення, які пропонує компанія 3DLOOK, були задіяні для віртуального моделювання костюмів під замовлення. Таке партнерство узгоджується з принципами сталого розвитку, оскільки воно допомагає запобігти виробництву надлишкових товарів.
«Ми дійсно не хотіли б, щоб хтось купував костюми, які їм потім не підійдуть, – пояснила Пеліпас журналу Vogue. – Кастомізація чогось – це доволі складний процес. Але в нашому разі це насправді оптимізація, оскільки ми не створюємо нічого, що було б людям непотрібне. Ми шиємо костюм лише тоді, коли людина справді його хоче».
Проєкт «Підвищення конкурентоспроможності креативних індустрій та машинобудування завдяки рішенням українських ІТ-компаній» реалізується платформою TechUkraine у партнерстві з АППАУ — Асоціацією підприємств промислової автоматизації України, Міжнародною асоціацією Culture and Creativity та за фінансової підтримки уряду Німеччини через GIZ.
Читайте також: Український бренд UkrLook розробив першу у світі колекцію цифрового етно-одягу.
Як платформа DOCUSPACE стала точкою доступу до спільноти документалістів: кейс фестивалю Docudays UA.