Віртуальна вишиванка: український бренд UkrLook розробив першу у світі колекцію цифрового етно-одягу

Український бренд UkrLook розробив і випустив першу у світі віртуальну колекцію етно-одягу. Про це для bit.ua розповіли творці бренду UkrLook.

Що входить в колекцію

3D-колекція — це екологічна ініціатива. Бренд UkrLook давно підтримує тенденцію sustainable fashion, випускаючи колекції невеликими дропами, працює з природними тканинами та не використовує поліетилен для пакування.

Натхненням на створення цифрової колекції стали традиційні українські вбрання з вишивкою.

«3D одяг — це майбутнє, яке ми бачимо у підсвідомості та втілюємо у реальності», — додала засновниця бренду UkrLook Юлія Токарєва.

Ідея дизайну комірця «Обійми янгола» Юлія побачила уві сні. Аксесуар з етнічним дизайном вироблений з італійської тканини від Роберто Каваллі, а вишивка зроблена шовковими нитками.

Етно-одяг UkrLook
Етно-одяг UkrLook

Окрім комірця, до колекції увійшли три плаття з машинною вишивкою. Цифрові моделі, створені для проєкту Dress X, вийдуть і у фізичному форматі та будуть доступні на сайті бренду.

Цифрові моделі етно-одягу UkrLook
Цифрові моделі етно-одягу UkrLook

Джерело


Читайте також: в Україні презентували Колекцію Рівності — Rizni.Rivni x BEVZA, LITKOVSKAYA, KSENIASCHNAIDER.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Одеський кінофестиваль представив офіційний постер

12-й Одеський міжнародний кінофестиваль, який відбудеться з 14 до 21 серпня, представив офіційний постер. Оскільки цього року Україна святкуватиме 30-річчя незалежності ...

BBC та Kong Studio пояснюють, чому дерев’яна архітектура – це добре

Kong Studio створила для BBC ось таку візуально цікаву анімацію, яка показує, що дерев'яна архітектура – це добре для довкілля.

Деконструкція, біомімікрія, екоактивізм: як архітектура здатна протидіяти зміні клімату

Від принципів безвідходності та озеленення міст до лобіювання екологічних законопроєктів – ось десять способів, як архітектура може протидіяти зміні клімату.

Американська фотографиня задокументувала замасковані вежі мобільного зв’язку

В Америці замасковані вежі мобільного зв’язку часом прикидаються соснами, часом – кактусами, а іноді навіть хрестами на церкві.

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Створено першу кулінарну книгу для тих, хто через COVID-19 не відчуває смаки або запахи

Один з найвідоміших побічних ефектів COVID-19 — це втрата відчуття смаку або запаху, яка може тривати невизначено довго. Як наслідок, ...