• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Як e-commerce бренди в Україні використовують інфлюенс-маркетинг. Дослідження dentsu Ukraine і HypeAuditor

16 Березня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Як e-commerce бренди в Україні використовують інфлюенс-маркетинг. Дослідження dentsu Ukraine і HypeAuditor
Share on FacebookShare on Twitter

Комунікаційна група dentsu Ukraine та HypeAuditor проаналізували активність гравців українського e-commerce ринку, щоб з’ясувати, хто найефективніше працює з інфлюенсерами.

Новий інструмент Market Landscape дозволяє отримати доступ до повної аналітики influence marketing кампаній брендів в Instagram, включаючи глибокий аналіз залученості, охоплення, вартості рекции, якості інфлюенсера та його аудиторії.

В рамках дослідження проаналізували акаунти 10-ти компаній: rozetkaua, olx_ukraine, zakaz.ua, shafaua, allo, zakupka.ua, _izi.ua_, kasta.ua, www_f_ua, epicentr_ua. Кожному бренду зі списку було присвоєно кілька балів, які відображають ефективність, охоплення і видимість постів інфлюенсерів зі згадкою про них протягом трьох місяців з 1 жовтня 2020 до 1 січня 2021.

Дослідження HypeAuditor і dentsu Ukraine

Загальні результати дослідження

Впевнене перше місце займає Rozetka, як за охопленням постів, так і за їх ефективністю. За три місяці 87 insta-інфлюенсерів зробили 138 постів зі згадкою про аккаунт бренда і загальним охопленням публікацій понад 2 млн осіб. Середній ER постів склав 3.92%.

Такий результат, зокрема, досягнуто завдяки спільному просуванню @rozetkaua і @visaua_official. При аналізі було виявлено десятки постів, де інфлюенсери рекомендують купити подарунок зі списку малих українських брендів на новорічному маркетплейсі Rozetka та Visa.

На другому і третьому місці опинилися Епіцентр і Allo. Пости в Instagram зі згадкою @epicentr_ua побачили 997К людей у 55 постах від 44 інфлюенсерів. Про сервіс та продукти @allo розповідали 17 лідерів думок, чиї публікації бачили 197К користувачів. У грудні 2020 у сторінки виріс трафік в основному завдяки новині про загадкові моноліти, які виявилися рекламною кампанією нового сервісу з доставки Алло.

Решта брендів поки що істотно відірвалися від лідерів. Це говорить про те, що influence маркетинг серед e-commerce брендів тільки починає розвиватися в Україні. Проте, найближчим часом ми побачимо, що компанії будуть переходити від разових колаборацій з блогерами до системної співпраці, приділяючи цьому методу просування належну увагу поряд з контекстною та медійною рекламою.

Значення та користь дослідження

«Взаємодію з лідерами думок та інтеграцію брендів у їх проекти ми давно не розглядаємо як щось нове, хоча для більшості категорій цей інструмент – поки за межею медіасплітів. Зрозуміло, що e-commerce – одна з категорій-піонерів, які почали використовувати цей інструмент, адже модель їх бізнесу дозволяє тут і зараз оцінити конверсію за кожним проектом з інфлюенсерами. Для категорій рекламодавців, які не можуть оперативно оцифровувати вплив подібних кампаній, важливо приводити ці інструменти до єдиних метрик із традиційними медіаканалами, інтегрувати їх в крос-канальні спліти, виводити вклад цих рішень в медійні КРІ. Саме тому dentsu Ukraine та HypeAuditor з такою цікавістю працюють над систематизацією даних за цим напрямком», – коментує Володимир Фризюк, New Business Director dentsu Ukraine.

З повним звітом HypeAuditor можна ознайомитися за посиланням.


Читайте також: Топ-10 українських Instagram-блогерів у 2020 році — дослідження dentsu Ukraine і HypeAuditor.

Теги: Dentsuінтернетінфлюенсеримаркетингринки та дослідження

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

10 плагінів для Figma, які рятують SMM-спеціалістів і дизайнерів
М'язи

10 плагінів для Figma, які рятують SMM-спеціалістів і дизайнерів

26 Лютого, 2025

Скільки часу у тебе йде на оформлення контенту? Знайти іконку, вирізати фон, підібрати кольори... І от ти вже витратив кілька годин на дизайн. Але є спосіб працювати швидше — у...

Читати даліDetails

MAKE SENSE та Study Less запускають першу в Україні стримінгову платформу для вивчення англійської мови — Study Plays

Як Лабораторія Онлайн Бізнесу 2024 підтримує підприємців та економіку України. Деталі наймасштабнішої бізнес-події осені

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.