• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Як бренди зростають за рахунок сміливості. Лекція Фернандо Мачадо

14 Квітня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Як бренди зростають за рахунок сміливості. Лекція Фернандо Мачадо
Share on FacebookShare on Twitter

17 квітня о 15.00 відбудеться онлайн-лекція екс-директора з маркетингу Burger King Фернандо Мачадо — найсміливішого маркетолога в рекламному світі.

Фернандо Мачадо

Дос’є Фернандо Мачадо

  • зібрав колекцію з більш ніж 160 Каннських левів (8 з яких — Гран-прі фестивалю), 24 нагороди Yellow Pencil, нагороди Best of Show — One Show, Grandy і 2 Grand Effie в Північній Америці;
  • єдина людина в історії, яка була двічі визнана grand brand genius за версією AdWeek;
  • третій у списку найвпливовіших директорів з маркетингу за версією журналу Forbes;
  • голова The One Club for Creativity;
  • член ради D & AD Impact і комітету Cannes Lions;
  • людина, яка обіграла Google сміливим креативним рішенням, працювала над реалізацією легендарних кампаній: Whopper Detour, Google Home of the Whopper, KFG, Burger Queen і McWhopper;
  • автор легендарної кампанії Dove beauty sketches.

Лекція лише для сміливих

«Якщо під час рекламної кампанії ми не йдемо на ризик — значить ми щось робимо не так», — це філософія Фернандо Мачадо — найсміливішого директора з маркетингу в рекламному світі. Використовуючи стратегію сміливих креативних рішень, Фернандо перетворив Burger King у бренд-інфопривід.

Під час своєї лекції Фернандо розповість, як трансформувати свою креативність і надихати команду на грандіозні ідеї. Ми дізнаємося, як донести клієнту, що йти на ризик — це нормально та навчимося продавати сміливі ідеї навіть найсуворішим клієнтам.

У квітні цього року Фернандо залишає посаду директора з маркетингу, через 7 років роботи з Burger King. Тепер він очолюватиме маркетинг Activision Blizzard, одного з найбільших видавців відеоігор у світі (Call of Duty, World of Warcraft, Diablo etc). Ця лекція — квінтесенція його досвіду та знань, якими він готовий поділитися з усіма сміливцями рекламної індустрії.

Три кити лекції

Натхнення

  • Методи розкриття творчого потенціалу в собі і своїй команді.
  • Як правильно доносити команді ризиковані ідеї?
  • Точка зору клієнта.
  • Сенс продукту для аудиторії.

Ризики

  • Чому, якщо ідея не розбурхує — вона не найкраща?
  • Чому ризикованість є суперсилою впливових брендів?
  • Як вільно творити за межами зони комфорту?

Продажі

  • Як продати клієнтові найсмиливішу ідею?
  • Як трансформувати рекламну кампанію в продажі?

Вартість лекції — 30 USD

Дата і час: 17 квітня, 15.00

Мова лекції — англійська.
Залишити заявку можна тут.


Пропонуємо вам також відвідати серію вебінарів про ефективні комунікації для культурних та креативних проєктів.

Теги: burger kingcannes lionsінсайтикреативмаркетингнавчаннярозвиток

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Effie Awards Ukraine 2025: формування рейтингів ефективності та визнання на світовому рівні

6 Серпня, 2025
Аналітика

Оновлені прогнози розвитку рекламно-комунікаційного ринку України 2025

1 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.