Як брендам та рекламодавцям використовувати потенціал YouTube. Безкоштовний вебінар

В середньому кожен українець щодня понад 55 хвилин переглядає контент на YouTube. А чи є серед цього контенту згадування вашого бренду?

22 квітня о 14:00 AIR Brands та комітет з питань інфлюенс-маркетингу IAB проведуть безкоштовний вебінар «YouTube. Як брендам та рекламодавцям використовувати потенціал платформи».

Як брендам та рекламодавцям використовувати потенціал YouTube

Хто виступатиме:

Спікери з компаній Google Ukraine, Isobar Ukraine, MokCo, Vivid, Publicis Groupe, AIR Brands.

На івенті поговоримо про:

  • cвітові тренди, які спостерігаються у сегменті бізнес-контенту на YouTube;
  • кейс METRO Cash&Carry: як просувати власну торгову марку на YouTube;
  • кейс Fanta та Open Kids: колаборація як ефективне рішення в умовах медіапаузи-2020.

AIR Brands, продюсер та спікер івенту, розповість:

  • які завдання допомагає вирішити власний YouTube-канал бренду;
  • чи всім бізнесам підходить цей канал комунікації;
  • про конкретні кроки, що їх потрібно зробити для створення брендового каналу на YouTube;
  • де брати ідеї та який тип контенту є найефективнішим;
  • які помилки можуть занапастити брендовий канал.

На панельній дискусії «Як українському рекламодавцю зробити інфлюенсер-маркетинг на YouTube ефективним» поділяться досвідом:

  • представник «Vodafone Україна», клієнта агенції, Владислав Войтович — провідний експерт з управління цифровими каналами комунікацій;
  • блогерка Іла Кузнецова (233 тис. підписників);
  • блогер Вахтанг Кутателадзе, тато Boys and Toys (7,74 млн підписників).

Ми поспілкуємось про:

  • можливості та переваги блогерів на YouTube;
  • різні підходи й механіки інфлюенсер-маркетингу на YouTube;
  • те, чим відрізняється досвід блогерів, агенцій та брендів на платформі.

Кому буде корисно:

  • маркетологам
  • бренд-менеджерам
  • SMM-менеджерам
  • фахівцям у сфері digital-реклами

Реєструйтесь на безкоштовний вебінар «YouTube. Як брендам та рекламодавцям використовувати потенціал платформи» за посиланням та будьте онлайн 22 квітня о 14:00.


А ми нагадуємо, що 22 квітня в Харкові відбудеться XI трієнале екологічного плаката «4-й Блок».

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Аналітика соцмереж та контент-стратегія в SMM: головне з третього вебінару для культурних менеджерів

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні спільно з Асоціацією Креативних Індустрій України запустили серію вебінарів від українських фахівців із комунікацій ...

Бренд Unilever випустив дезодорант з інклюзивним дизайном

Такий дезодорант з інклюзивним дизайном має нове пакування з кришечкою, яку можна відкрутити однією рукою, вбудованою ручкою та етикеткою шрифтом ...

Avon започатковує продаж брошок, щоб змінити життя жінок на краще

Компанія AVON розпочала в Україні продаж благодійних брошок. Мета ініціативи — зібрати кошти на допомогу жінкам у розв’язанні двох великих ...

Sheba випустила нічне відео для власників котів

Відомий виробник кормів для тварин Sheba разом із агенцією AMV BBDO підготував фільм для власників котів, яким доводиться прокидатися вночі, ...

Сумний мандрил, що грає на гітарі, або Як показати, навіщо людям подорожі

Життя не мусить обмежуватися сірою буденністю. А сумний мандрил, який грає на гітарі, нагадує нам, що це послання – не пусті слова.

Талантам — роботу, тваринкам — дім. Креативна агенція TWID шукає своїх людей

TWID Creative Studio запускає ініціативу, в рамках якої шукає людей до себе в команду та допомагає знайти дім безпритульним тваринам, ...