В середньому кожен українець щодня понад 55 хвилин переглядає контент на YouTube. А чи є серед цього контенту згадування вашого бренду?
22 квітня о 14:00 AIR Brands та комітет з питань інфлюенс-маркетингу IAB проведуть безкоштовний вебінар «YouTube. Як брендам та рекламодавцям використовувати потенціал платформи».
Хто виступатиме:
Спікери з компаній Google Ukraine, Isobar Ukraine, MokCo, Vivid, Publicis Groupe, AIR Brands.
На івенті поговоримо про:
- cвітові тренди, які спостерігаються у сегменті бізнес-контенту на YouTube;
- кейс METRO Cash&Carry: як просувати власну торгову марку на YouTube;
- кейс Fanta та Open Kids: колаборація як ефективне рішення в умовах медіапаузи-2020.
AIR Brands, продюсер та спікер івенту, розповість:
- які завдання допомагає вирішити власний YouTube-канал бренду;
- чи всім бізнесам підходить цей канал комунікації;
- про конкретні кроки, що їх потрібно зробити для створення брендового каналу на YouTube;
- де брати ідеї та який тип контенту є найефективнішим;
- які помилки можуть занапастити брендовий канал.
На панельній дискусії «Як українському рекламодавцю зробити інфлюенсер-маркетинг на YouTube ефективним» поділяться досвідом:
- представник «Vodafone Україна», клієнта агенції, Владислав Войтович — провідний експерт з управління цифровими каналами комунікацій;
- блогерка Іла Кузнецова (233 тис. підписників);
- блогер Вахтанг Кутателадзе, тато Boys and Toys (7,74 млн підписників).
Ми поспілкуємось про:
- можливості та переваги блогерів на YouTube;
- різні підходи й механіки інфлюенсер-маркетингу на YouTube;
- те, чим відрізняється досвід блогерів, агенцій та брендів на платформі.
Кому буде корисно:
- маркетологам
- бренд-менеджерам
- SMM-менеджерам
- фахівцям у сфері digital-реклами
Реєструйтесь на безкоштовний вебінар «YouTube. Як брендам та рекламодавцям використовувати потенціал платформи» за посиланням та будьте онлайн 22 квітня о 14:00.
А ми нагадуємо, що 22 квітня в Харкові відбудеться XI трієнале екологічного плаката «4-й Блок».