IAB Ukraine і IMB Academy створять Класифікатор професій digital маркетингу

IAB Ukraine і IMB Academy домовилися про довгострокове партнерство, в рамках якого запускають перший проект по створенню Класифікатора професій digital маркетингу. Про це повідомляє прес-служба організації IAB Ukraine.

«На сьогоднішній день на українському ринку немає єдиного класифікатора професій нашої індустрії. У кожного гравця своє бачення, яке склалося історично, за необхідності або «так працює head office». Одна і та ж позиція може об’єднувати в собі набір різних вимог і компетенцій, що створює труднощі як для кандидатів, так і для компаній. Наше завдання — скласти класифікатор, який максимально відповідає реаліям ринку, з урахуванням кращого міжнародного досвіду. Будемо вдячні за активне залучення учасників ринку», – сказала CEO IAB Ukraine Ярослава Антіпіна.

Повідомляється, що проект складатиметься з декількох аспектів:

  • опитування ринку, яке триватиме до 19 березня включно;
  • аналіз класифікаторів професій, який є у IMB Academy;
  • опрацювання отриманих даних;
  • публікація каталогу на ринок.

У рамках опитування ринку фахівців digital-сфери запрошують заповнити анкету. До участі запрошуються співробітники рекламних digital агентств, паблішерів, сейлз-хаузів, рекламодавців, adtech і martech компаній.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest CIAU. Випуск #002

Чао, креатори! А ось і другий випуск Creative Digest CIAU! Нова порція найцікавішого зі світу креативу! Creative Digest · Creative ...

Українське агентство banda відкриває офіс у Каліфорнії

Каліфорнійський офіс banda очолить Ярослав Сердюк, співзасновник та директор зі стратегії агентства. Ярослав вже повністю переїхав до Каліфорнії та відповідатиме ...

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Seadora — це рибна крамничка. Але онлайн. Її унікальність в тому, що рибку тут доставляють з різних країн вже за ...

Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями

Діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало нову послугу. Вона включає розробку банерів з 3D елементами під розміщення в Display & Video 360, ...

Компанія Optus збудувала велетенську іграшкову трасу для перегонів, щоб пояснити логотип «yes»

Все почалося з того, що новачок погодився приєднатися до монументального задуму дітей і збудувати разом з ними велетенську іграшкову трасу для перегонів.

Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL

Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями. Утілюючи стратегію розвитку та ...