IAB Hackaton: знайдено ідеї для верифікації даних до виборів Президента України – 2019

30 годин поспіль тривав третій Хакатон Незалежної асоціації телерадіомовників  IAB Hackaton Broadcast Lab, який відбувся у Києві. Його метою було створити  ідеї проектів, які  перетворяться на продукти, що допоможуть населенню України  робити свідомий  вибір на виборах.

Учасники IAB Hackaton – програмісти, дизайнери, веб-розробники, ідейники, соціологи, які змогли створити  продукт, який буде інформувати  виборців про найважливішу інформацію та розвивати критичне мислення.

Виконавча директорка Незалежної асоціації телерадіомовників (НАМ) Катерина Мʼяснікова переконана, що громадяни, перебувають в інформаційному безкінечному  шумі –  саме тому  верифікація інформації  дозволить відрізнити правду від неправди, маніпуляції від реальності, адже  фальсифікація інформації є, насправді, викликом не тільки для України. Вона наголосила на тому, що верифікація інформації є дуже важливою зараз не тільки для медіа, але в цілому для суспільства.

«Якщо за ці два дні виникне проект, який допоможе трошки більше бути поінформованими – це буде неімовірне досягнення, я сподіваюся на ваші інноваційні ідеї та підходи», – додала пані Катерина.

Незалежна асоціація телерадіомовників вже третій рік поспіль пітримує

Результатом двох днів  Хакатону стала робота 7 команд. Усі проекти оцінювалися журі за такими критеріями: користь, адаптивність, реалізація, унікальність, інноваційність.

Перемогу в третьому IAB Hackathon  здобула команда «Антикорупціонер» зі стартапом – «Знай свого чиновника», який  вирішує проблему верифікації даних  електронних декларацій чиновників.

Учасники «Антикорупціонеру» побачили пробіли у верифікації даних в державному секторі і створили сервіс, який верифікує данні з електронних декларацій політиків та державних службовців. Користувачі отримують вже проаналізовані та інтерактивні матеріали.

Команда- переможець отримала  5000$  на реалізацію свого проекту.  Маємо надію, що  саме  цей продукт  допоможе більшості  виборців зробити  свідомий вибір на  виборах  Президента  України, які чекають  нас вже в 2019 році.

Серед інших проектів, які були представлені під час Хакатону,  цікавими та інноваційними є такі :

Команда Well Run створила платформу відео фіксації порушень на виборах. Цей проект дасть змогу вирішити проблему правопорушень на дільницях та під час голосуванню на дому. Сервіс буде відкритим для громадян та співпрацювати з ЦВК.

«VODIENCE» для вирішення проблеми верифікація даних до виборів Президента України команда пропонує проект залучення молоді в політичне життя країни. Сам продукт буде представлений у форматі віртуальної ігрової платформи, де користувачі зможуть долучатися до виборчого процесу взаємодіючі один з одним

Учасники «DIBRIDGE» розробили платформу Ukrainian DNN, яка має за мету допомагати українцям виявляти, які новини, статті та матеріали є достовірними і можуть викликати довіру. За допомогою технології blockchain журналісти отримують захищений простір для публікацій, а користувачі перевірену інформацію.

Учасники  наступної команди  пропонують проект MiyVybir. Платформа буде інформувати виборців про кандидатів, виборчий процес, поточну соціальну активність кандидата, аналіз політичних обіцянок та контакти з ним.

Впродовж  двох днів із командами Хакатону працювали ментори, з досвідом у медіа, digital, виборчих кампаніях, прогресивних мультимедійних проектах,  розробки веб- проектів. На учасників чекали чек- поінти,  інноваційні ідеї, креативні рішення та багато роботи:

  • Катерина Мʼяснікова, виконавча директорка Незалежної асоціації телерадіомовників.
  • Наталля Беднарська, digital директор Незалежна асоціація телерадіомовників;
  • Ігор Мельніченко, керівник розробки спецпроектів web studio Vintage;
  • Євген Шаравара, HR at web studio Vintage;
  • Павло Новіков, журналіст, медіаменеджер, громадський діяч;
  • Вероніка Кобзиста, PR- консультант державних проектів і політичних лідерів;
  • Дмитро Федоренко, Founder «Наш Київ»;

 Нагадаємо, IAB Hackathon відбувся 4-5 серпня у Києві.Ця подія стала можливою завдяки фінансовій підтримці Швеції та Агентства США з міжнародного розвитку через Інтерньюс. Інформаційні партнери – «Детектор медіа», Mediasat, Reklamaster

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...