И никакой разницы!

Румынский дизайнер Стефан Асафти создал необычный проект, который предназначен для изучения визуальных войн между логотипами брендов и их влияния друг на друга.

Художник воссоздал логотипы популярных брендов, замостив изображения уменьшенными версиями логотипов их основных конкурентов на рынке.

Например, круглый логотип Pepsi состоит из крошечных лого Coca-Cola, а логотип Coca-Cola усеян узнаваемыми кружочками соперника
Не обошлось без пар Microsoft – Apple, Burger King – McDonald’s, Mozilla – Internet Explorer, Nikon – Canon.

Также дизайнер поменял местами слоганы компаний. Идея проекта – подчеркнуть, что у всех нас есть что-то общее.
Подробнее:http://adindex.ru/news/adyummy/2015/07/23/126090.phtml


Подробнее:http://adindex.ru/news/adyummy/2015/07/23/126090.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...