И мерзлый-мерзлый слой шоколада…

Любовь японцев к батончикам KitKat не сравнишь ни с чем. Вскоре в одном из районов Токио появится шоколадный бутик, не похожий ни на один другой магазин. Здесь посетителям предложат совершенно новый способ насладиться любимым шоколадом. Новый магазин получит название Below Freezing Chocolatory.

Создатели магазина предложат посетителям уникальный KitKat «Минус 196 градусов по Цельсию». Жидкий азот используется для моментального охлаждения батончика KitKat. Это придаёт ему особую хрустящую текстуру. Помимо шоколада, здесь будет представлен вафельный бар Moleson. Потребители смогут выбрать из 20 разнообразных топпингов для выполненных по индивидуальному заказу батончиков Moleson. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

11 липня стануть доступними доповіді про кризовий менеджмент та комунікації в рамках онлайн-конференції CASES

11 липня відбудеться онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR. Фахівці з проєкту «Дія», Українського фонду стартапів, Українського культурного фонду, Kyiv ...

Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу ...

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах

Креативні директори британської агенції Five by Five Global Раві Біхарі та Енді Манкузо розмірковують про те, чи є креатив після карантину, ...

Біг, плавання та секс у новій кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...