У свіжій кампанії Hyundai для автомобіля Nexo з водневим двигуном використовуються бульбашки, наповнені насінням рослин, які ілюструють чистоту викидів автомобіля.
В однохвилинному ролику, створеному для Hyundai, берлінським агентством Jung von Matt Spree, зображено автомобіль Hyundai Nexo, який їздить вулицями Берліна, випускаючи навколо перехожих бульбашки, наповнені насінням диких квітів. Агентство Jung von Matt також відповідає за глобальний вебсайт Hyundai та канали бренду у соціальних мережах, соціальну рекламу та PR Hyundai в Німеччині.
Загальна назва кампанії — «Життя в повітрі» Креативний директор Jung von Mat Сара Баггл, що це може «звучати як банальна поп-пісня», але насправді мається на увазі, що автомобіль, випромінюючи бульбашки, наповнені насінням, буквально «вдихає життя в повітря».
Команда берлінської студії креативного дизайну Neulant van Exel з Берліна розробила пристрій, який створює бульбашки з використанням води та кисню, що надходить прямо з вихлопної труби автомобіля, а потім заповнює їх насінням рослин.
Кампанія була опублікована на каналах Hyundai у Facebook, Instagram, Twitter та YouTube.
Поряд з рекламою в соціальних мережах розміщено поради щодо того, як робити «бульбашкове садівництво», з використанням технології бульбашки розповсюдження насіння рослин за допомогою бульбашок.
Прийом «партизанськеогосадівництво», за словами Сари Баггл, «легко та грайливо доносить меседж про те що означає Nexo: це сукупність радості, технологій та сталості».
Студією дизайну Neulant van Exel було також знято відеоролик behind-the-scenes, де інженери розповіли, як вони створили автомобіль-бульбашкомет.
Читайте також:
Музика моторів: Honda зібрала оркестр байкерів