• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Hyundai випускає бульбашки з квітковим насінням на вулицях Берліна

27 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Hyundai випускає бульбашки з квітковим насінням на вулицях Берліна
Share on FacebookShare on Twitter

У свіжій кампанії Hyundai для автомобіля Nexo з водневим двигуном використовуються бульбашки, наповнені насінням рослин, які ілюструють чистоту викидів автомобіля.

В однохвилинному ролику, створеному для Hyundai, берлінським агентством Jung von Matt Spree, зображено автомобіль Hyundai Nexo, який їздить вулицями Берліна, випускаючи навколо перехожих бульбашки, наповнені насінням диких квітів. Агентство Jung von Matt також відповідає за глобальний вебсайт Hyundai та канали бренду у соціальних мережах, соціальну рекламу та PR Hyundai в Німеччині.

Загальна назва кампанії — «Життя в повітрі» Креативний директор Jung von Mat Сара Баггл, що це може «звучати як банальна поп-пісня», але насправді мається на увазі, що автомобіль, випромінюючи бульбашки, наповнені насінням, буквально «вдихає життя в повітря».

Команда берлінської студії креативного дизайну Neulant van Exel з Берліна розробила пристрій, який створює бульбашки з використанням води та кисню, що надходить прямо з вихлопної труби автомобіля, а потім заповнює їх насінням рослин.

Кампанія була опублікована на каналах Hyundai у Facebook, Instagram, Twitter та YouTube.

Поряд з рекламою в соціальних мережах розміщено поради щодо того, як робити «бульбашкове садівництво», з використанням технології бульбашки розповсюдження насіння рослин за допомогою бульбашок.

Прийом «партизанськеогосадівництво», за словами Сари Баггл, «легко та грайливо доносить меседж про те що означає Nexo: це сукупність радості, технологій та сталості».

Студією дизайну Neulant van Exel було також знято відеоролик behind-the-scenes, де інженери розповіли, як вони створили автомобіль-бульбашкомет.

Джерело


Читайте також:

Музика моторів: Honda зібрала оркестр байкерів

Теги: екологіякреативтехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.