Бренд прального засобу Tide, який належить P&G і чия частка ринку в США становить 30%, добре відомий своїм вмінням приправити гумором тему прання. Ці п’ять кампаній з добірки Cannes Lions демонструють, як вміння Tide жартувати додає йому індивідуальності, вирізняючи з-поміж інших брендів в тій самій категорії.
Laundry Night (Saatchi & Saatchi New York, 2020)
Недільними вечорами вся Америка влаштовує велике прання. А ще недільними вечорами вся Америка дивиться футбол. Якось в сатиричному шоу Saturday Night Live актори Кінан Томпсон і Мелісса Вілласенор заспівали реп-пісню, щоб нагадати Національній футбольній лізі (NFL), що та зі своїм розкладом залазить на територію прання. NFL у відповідь на це почала у твіттері роздавати так звані Tuesday Tide PODS. Мовляв, прання можна і на вівторки перенести. Така битва брендів показала, наскільки ефективним може бути сміх в категорії споживчих товарів, адже продажі Tide після цього зросли на 47%.
It’s a Tide Ad (Procter & Gamble Cincinnati, 2018)
Вклинившись в рекламу до Супербоулу, бренд Tide скористався рисою, характерною для всіх роликів до футбольного чемпіонату: чистий одяг. Це — хороший приклад того, як зосередитися на одному простому інсайті і скористатися гумором, щоб його запам’ятали усі. В 2019 році ця кампанія Tide здобула золото на Cannes Lions в категорії Creative Effectiveness.
The Dirt Magnets (Leo Burnett Mumbai, 2010)

Щоб показати наочно переваги своєї продукції, бренд створив серію інтерактивної принт-реклами в журналах. Читач міг «видалити пляму» з фото, потягнувши за хвостик флаєр Tide. Така демонстрація багатьох здивувала та розсмішила і багатьом припала до душі. А кампанія стала хорошим прикладом того, як інтерактивна реклама допомагає брендам розповідати історії і справляє на аудиторію тривале враження.
Tide Stainbroidery (Leo Burnett Mumbai, 2009)
Ця дуже ефективна робота успішно донесла до публіки послання про дієвість пральних засобів Tide. Зразки продукції розійшлися аудиторією, охопивши на 27% більше людей, ніж планувалося. Ось такою ефективною може бути роздача зразків, якщо підійти до неї з вигадкою.
Tide To Go Talking Stain (Saatchi & Saatchi New York, 2007)
Всі знають, що плями говорять самі за себе і часом дуже відволікають у важливих ситуаціях. Це — ще один приклад того, як використати на повну простий інсайт, який можна подати у гумористичному ключі.
Читайте також:
Як креативно провести тест-драйв: шість прикладів від переможців Cannes Lions.
П’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття (за версією Ace Metrix).