Хто оцінить роботи у номінації Environmental Design на Ukrainian Design: The Very Best Of 2017

До складу міжнародних експертів команди журі Environmental Design увійшли:  

Alison Carr, Retail Design Director, Gensler, США 

Jacek Krych, архітектор JRK72, Польща

Sigurd Larsen, засновник Sigurd Larsen Design & Architecture, Німеччина

Chris Precht, засновник Penda, Австрія

Maciej Siuda, архітектор, Польща

Ukrainian Design: The Very Best Of 2017 другий рік поспіль проходитиме на платформі тижня креативності Ukrainian Creative Week. Програма Ukrainian Creative Week складається з семінарів та воркшопів від кращих гравців рекламної індустрії. Вони поділяться досвідом, розкриють секрети успіху, навчать новому та дадуть відповідь на всі ваші запитання. Також, буде представлена експозиція з кращих робіт, та підсумок, у вигляді Церемонії нагородження переможців одразу трьох конкурсів: Ukrainian Design: The Very Best Of, KAKADU Awards і ADC*UA Awards.

Звертаємо вашу увагу, що дедлайн прийому конкурсних робіт на Ukrainian Design: The Very Best Of 2017 – 8 вересня!

Слідкуйте за новинами на нашому сайті

У разі запитань ви можете звернутись до оргкомітету: [email protected] – Юлія Смійчик, +38 (044) 490 90 30. 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Агенція Dozen відкриває офіс у Польщі

Брендингова агенція Dozen відкриває офіс у Варшаві, який стане центральноєвропейським хабом компанії. Новий офіс очолить Олена Твердохліб, керівна партнерка і ...

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, ...

+H22733-FW20_CleanClassics_FD_Stan_Smith-f_FU9609_shot17_MR_029_2048x2048px-657402

Clean Classics: Adidas Originals перевидає знакові силуети з метою зменшення пластикових відходів

adidas Originals перевидає свої культові силуети в рамках вирішення глобальної проблеми нашого покоління — пластикових відходів — і представляє спеціальну ...

Як Snickers страхував людей від «голодних» помилок

Щоб отримати компенсацію безкоштовними шоколадними батончиками, треба було довести, що людина, яка вчинила помилку, була на той момент голодна.

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Моніторинг засобів масової інформації та соцмереж — життєво важливий інструмент у будь-якій галузі бізнесу. Сьогодні складно собі уявити велику компанію ...

Jooble запустив сайт із медитаціями #HRsuperhero до дня HR-менеджерів і рекрутерів

Міжнародний сервіс для пошуку роботи Jooble запустив лендинг #HRsuperhero з  медитаціями до дня HR-менеджерів і рекрутерів. Сайт був розроблений з ...