Home of Diversity: агенція Patsany розробила кампанію для міжнародної платформи Taimi

Агенція креативних рішень Patsany запустила на ринку США рекламну кампанію для LGBTQ+ платформи.

Taimi — це найбільша у світі LGBTQ+ платформа, що поєднує у собі соціальну мережу, застосунок для знайомств та live-стріми. Українським креативникам довірили розробку рекламної кампанії. Основною задачею була демонстрація переваг застосунку та знайомство з унікальністю та різноманітністю LGBTQ+ спільноти.

Home of Diversity: агенція Patsany розробила кампанію для міжнародної платформи Taimi

Головною метафорою комунікації Patsanty обрали дім. Безпечне, затишне місце. Епіцентр всіх подій, куди запрошуєш друзів. Місце, де ти можеш бути самим собою та не боятися самовиражатись.

Брендовий відеоролик знайомить з Home of Diversity — привітним середовищем для квірів.

Кожний брендформанс починається з дверей — завжди різних. Вони демонструють різні кімнати в Taimi, занурюють у глибші рівні спілкування, веселощів та історій. Кожна кімната розкриває особливості та цінності Taimi спільноти.

Агенція розробила спеціальну айдентику для кампанії, що об’єднує сотні перформансів, брендформансів та брендових відео для різних каналів: Snapchat, Instagram, Facebook, YouTube, Hulu, Amazon та TV. 
У центрі роликів члени ком’юніті та головні фічі застосунку: дейтинг, дайджест, сторіси, стріми, чати, безпека, і найголовніший інгредієнт, що об’єднує всіх — любов.

У зйомці кампанії взяли участь реальні члени ком’юніті, а також, вперше в Україні — драгквіни.


Ми також нагадуємо, що нещодавно Facebook оприлюднив результати дослідження про різноманіття в інтернет-рекламі. Результати показали, що люди у всьому світі хочуть бачити краще представлення себе в рекламі. Вони хочуть бачити справжнє різноманіття своїх особливостей, включаючи расу, стать, сексуальну орієнтацію та людей з інвалідністю.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Фільми для незрячих людей: SWEET.TV долучився до проєкту «Доступне Кіно»

Онлайн-кінотеатр SWEET.TV розпочав співпрацю з агенцією «Доступне Кіно», що працює в межах громадської організації «Боротьба за права». Мета співпраці — щоб якісних, легальних, доступних для ...

Sheba випустила нічне відео для власників котів

Відомий виробник кормів для тварин Sheba разом із агенцією AMV BBDO підготував фільм для власників котів, яким доводиться прокидатися вночі, ...

Сумний мандрил, що грає на гітарі, або Як показати, навіщо людям подорожі

Життя не мусить обмежуватися сірою буденністю. А сумний мандрил, який грає на гітарі, нагадує нам, що це послання – не пусті слова.

Спогади із покинутого міста: MEGOGO запустив документальний аудіосеріал «Прип’ять»

21 квітня на медіасервісі MEGOGO з’явився документальний аудіосеріал «Прип’ять» до 35-ої річниці пам’яті катастрофи на Чорнобильській АЕС. Це шість епізодів ...

Creative Digest CIAU. Випуск #036

Конкурс до Дня дизайнера. Нові проєкти від Google. Вебінари про ефективні комунікації для культурних та креативних проєктів. А також нова ...

Талантам — роботу, тваринкам — дім. Креативна агенція TWID шукає своїх людей

TWID Creative Studio запускає ініціативу, в рамках якої шукає людей до себе в команду та допомагає знайти дім безпритульним тваринам, ...