Агенція креативних рішень Patsany запустила на ринку США рекламну кампанію для LGBTQ+ платформи.
Taimi — це найбільша у світі LGBTQ+ платформа, що поєднує у собі соціальну мережу, застосунок для знайомств та live-стріми. Українським креативникам довірили розробку рекламної кампанії. Основною задачею була демонстрація переваг застосунку та знайомство з унікальністю та різноманітністю LGBTQ+ спільноти.
Головною метафорою комунікації Patsanty обрали дім. Безпечне, затишне місце. Епіцентр всіх подій, куди запрошуєш друзів. Місце, де ти можеш бути самим собою та не боятися самовиражатись.
Брендовий відеоролик знайомить з Home of Diversity — привітним середовищем для квірів.
Кожний брендформанс починається з дверей — завжди різних. Вони демонструють різні кімнати в Taimi, занурюють у глибші рівні спілкування, веселощів та історій. Кожна кімната розкриває особливості та цінності Taimi спільноти.
Агенція розробила спеціальну айдентику для кампанії, що об’єднує сотні перформансів, брендформансів та брендових відео для різних каналів: Snapchat, Instagram, Facebook, YouTube, Hulu, Amazon та TV.
У центрі роликів члени ком’юніті та головні фічі застосунку: дейтинг, дайджест, сторіси, стріми, чати, безпека, і найголовніший інгредієнт, що об’єднує всіх — любов.
У зйомці кампанії взяли участь реальні члени ком’юніті, а також, вперше в Україні — драгквіни.
Ми також нагадуємо, що нещодавно Facebook оприлюднив результати дослідження про різноманіття в інтернет-рекламі. Результати показали, що люди у всьому світі хочуть бачити краще представлення себе в рекламі. Вони хочуть бачити справжнє різноманіття своїх особливостей, включаючи расу, стать, сексуальну орієнтацію та людей з інвалідністю.