• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Гол! Найцікавіші рекламні кампанії, які можна було побачити під час Super Bowl минулих років

4 Лютого, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
Гол! Найцікавіші рекламні кампанії, які можна було побачити під час Super Bowl минулих років
Share on FacebookShare on Twitter

Нещодавно відбувся фінал 54-го Чемпіонату з американського футболу (SuperBowl). З огляду на це, команда Cannes Lions вибрала з архіву The Work п’ять незвичайних рекламних кампаній, які свого часу здобули винагороди на Міжнародному фестивалі креативності та докорінно переосмислили те, якою може бути реклама під час футбольного матчу.

1. It’s a Tide Ad (агенція Saatchi & Saatchi для P&G)

Численні нагороди, зокрема Гран-прі у категорії Film Lions 2018 року

У цій кампанії актор Девід Гарбор (David Harbour) висунув думку, мовляв, щоразу, коли ми бачимо чистий одяг у рекламі, це автоматично перетворює її на рекламу Tide. Щоб довести це, він «зазирає» у рекламу інших категорій (машини, пиво, прохолоджувальні напої, парфумерія, засоби гігієни та навіть аудіосистеми) і всюди знаходить бездоганно чистий одяг. Після чого він пропонує глядачам самим розсудити, що з того, що вони бачать на екрані, насправді є #РекламоюТайду.

2. Твіт Oreo Blackout (агенція 360i для Mondelez International)

Численні нагороди, в тому числі срібло у категорії Direct Lions 2013 року

Супербоул є найпопулярнішим телевидовищем у США. Проте у 2013 році через перебої з електроенергією гру було перервано і вся аудиторія (понад 100 мільйонів глядачів) кинулася у соцмережі, щоб обговорити те, що трапилося. Бренд Oreo буквально за кілька хвилин влучно прокоментував цю ситуацію у Twitter, що не могло не пройти повз увагу його аудиторії. В першу ж годину цей твіт отримав 16000 перепостів у Twitter, а також 5000 перепостів і 18000 лайків у Facebook. Загалом, один крихітний твіт кілька тижнів протримався на вершині масмедіа, і побачили його 525 мільйонів людей (що в 5 разів більше за кількість глядачів Супербоулу). І на все це компанії не довелося витратити ані долара.

3. If We Made It (агенція Droga5 для Heineken)

Численні нагороди, зокрема Срібний лев у категорії Creative Effectiveness 2013 року

Пиво, яке почали варити у 1927 році в англійському місті Ньюкасл, свого часу успішно вийшло на американський ринок. Проте у році 2013 його перспективи були вже не настільки безхмарні, оскільки пиво, як напій, почало втрачати популярність, а конкуренція з мегабрендами та крафтовими броварнями ставала дедалі запеклішою. Кошти, які танули просто на очах, треба було вкласти у щось, що дійсно привернуло б увагу до бренда. Аналіз даних показав, що найкраще продається те, про що найбільше говорять. А найкращий спосіб опинитися в центрі уваги полягає в тому, щоб вклинитися в чужу розмову. І так вже вийшло, що на той час головною темою всіх дискусій за келихом пива був Супербоул. От тільки це щорічне видовище практично монополізували великі компанії і бренду Newcastle воно було не по кишені. Він не мав права навіть назву S**** B*** у своїй рекламі використовувати.

Тому Newcastle вирішив «присусідитися» до цього заходу, пародіюючи типову рекламу інших пивоварних компаній. Тактика була досить простою: опинитися в центрі розмов, привернути увагу якомога більшої аудиторії та, якщо пощастить, підняти такими чином продажі.

4. Exclusive the Rainbow (агенція DDB Chicago для Mars)

Численні нагороди, серед яких Золоті леви у категоріях Brand Experience & Activation та Social & Influencer 2018 року

Агенція DDB Chicago, в свою чергу, дійсно створила епічний ролик до Супербоулу, але показала його одній-єдиній людині. Замість того, щоб намагатися завоювати серця мільйонів (як це зазвичай буває), цей ролик мав сподобатися лише одному глядачеві – підлітку Маркосу Менендесу з Канога-Парк, справжньому фанату Skittles. Ця ідея була реалізована у три етапи, кожен з яких був покликаний перетягнути на себе увагу глядачів. Аудиторія кампанії 2018 року напередодні матчу була на 10% більшою, якщо порівняти з попереднім, 2017, роком (коли у Skittles справді був ролик до чемпіонату). У рейтингу найпопулярнішого цифрового контенту брендів вона тоді посіла шосте місце, змусивши потіснитися чимало великих компаній, які зробили великі ставки на рекламу, що йде безпосередньо під час гри.

5. 1 Second Ad (агенція Saatchi & Saatchi New York для Miller Brands)

Срібло у категорії Film Lions 2009 року

Щоб не витрачати 3 мільйони доларів на 30 секунд ефірного часу, компанія під час матчу показала ролик тривалістю всього 1 секунду. Ще декілька односекундних роликів були розміщені на сайті Miller High Life. Така підготовча робота принесла компанії більшу присутність у медіа-просторі, і вдалося це їй практично безкоштовно.

Ілюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com/

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

У межах Ukrainian Creative Stories 2025 відбулося підбиття підсумків Київського Міжнародного Фестивалю Реклами (КМФР) – найпрестижнішої рекламної події країни, яка вже понад два десятиліття відзначає найкращі ідеї, що формують майбутнє...

Читати даліDetails

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

27 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025
Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?
Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.