Heineken презентовал новый дизайн пивных банок

Нидерландская студия VBAT разработала новый дизайн пивных банок для бренда Heineken.

В 2018 году компания почувствовала, что достигла потолка узнаваемости бренда. Это подтолкнуло Heineken искать более мощные визуальные способы, чтобы выразить свою обновленную уверенность в себе.

Чтобы придать бренду еще больше значимости, VBAT решило отбросить большую часть корпоративных сообщений и увеличить только узнаваемые детали, которые делают Heineken самим собой.

«Красная звезда Heineken всегда была основой идентичности бренда, но, централизовав и усилив ее, мы превратили этот «традиционный» элемент бренда в яркий, смелый и современный символ. Еще более радикальным было решение сделать так, чтобы слово «Heineken» не читалось полностью, но при этом потребитель смог его узнать», – отмечают креаторы.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...