Heineken презентовал новый дизайн пивных банок

Нидерландская студия VBAT разработала новый дизайн пивных банок для бренда Heineken.

В 2018 году компания почувствовала, что достигла потолка узнаваемости бренда. Это подтолкнуло Heineken искать более мощные визуальные способы, чтобы выразить свою обновленную уверенность в себе.

Чтобы придать бренду еще больше значимости, VBAT решило отбросить большую часть корпоративных сообщений и увеличить только узнаваемые детали, которые делают Heineken самим собой.

«Красная звезда Heineken всегда была основой идентичности бренда, но, централизовав и усилив ее, мы превратили этот «традиционный» элемент бренда в яркий, смелый и современный символ. Еще более радикальным было решение сделать так, чтобы слово «Heineken» не читалось полностью, но при этом потребитель смог его узнать», – отмечают креаторы.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції»

29 квітня о 17:00 відбудеться зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції». Про що говоритимуть: Як AI трансформує ландшафт мартеку вже сьогодні. Приклади та кейси успішного ...