HBO показал первые кадры мини-сериала «Чернобыль»

Американский телеканал HBO опубликовал первые кадры нового мини-сериала «Чернобыль», который рассказывает о ядерной катастрофе на ЧАЭС 1986 года.

Сериал, который совместно создают HBO и Sky, будет состоять из 5 эпизодов. В основной актерский состав вошли номинант «Эмми» Джаред Харрис («Корона», «Безумцы»), призёр Берлинского кинофестиваля Стеллан Скарсгард (Мамма Mia!, «Тор») и обладательница BAFTA TV Эмили Уотсон («Рассекая волны», «Теория всего», «Красный дракон»).

Джаред Харрис играет ведущего советского физика-ядерщика Валерия Легасова, который одним из первых осознал масштабы произошедшей катастрофы. Стеллан Скарсгард перевоплотился в вице-премьера СССР Бориса Щербина, который руководил правительственной комиссией по Чернобылю в первые часы после аварии. Эмили Уотсон играет физика-ядерщика Ульяну Хомюк, которая решила выяснить, что же привело к чернобыльской катастрофе.

Съемки сериала проходили в столице Литвы Вильнюсе.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...