Більшість з нас щодня піклується про здоров’я близьких людей. За даними Teva, понад 40% дорослого населення у світі бере на себе такі обов’язки. При цьому caregivers (опікуни) часто самі не отримують турботи та підтримки та стикаються з безліччю труднощів, у тому числі з емоційним вигоранням і депресією. Фармацевтична компанія Teva та Havas Digital Kyiv вирішили підтримати опікунів і створили для них турботливий чат-бот.
Щоб запропонувати дійсно корисне рішення, агентство провело глибинні інтерв’ю з ЦА та отримало інсайти про те, що турбує опікунів найбільше та чого вони потребують. Більшість респондентів відзначало, що питання здоров’я створюють велике навантаження й емоційне напруження. Вони зізнавалися, що відчувають гостру потребу в емоційній підтримці та діалозі. Тому команди Teva та Havas Digital Kyiv вирішили розробити чат-бот, який буде не тільки виявляти турботу і підтримку, а й надавати корисну інформацію про здоров’я (як психічне, так і фізичне) онлайн 24/7.
Агентство звернулося до кваліфікованих психологів і визначило найбільш актуальні для ЦА території. На підставі цих даних було розроблено 55 унікальних діалогів. Кожен присвячений окремій темі і містить різні техніки та вправи, щоб попрацювати з проблемою, знайти прийнятні рішення, отримати підтримку і підсилити мотивацію.
Серед тем:
- як боротися зі страхами, щоб не зриватися на близьких,
- що таке пасивна агресія,
- як позбутися від напруги,
- як говорити «ні»,
- чому ми сумніваємося,
- як знаходити час на дійсно важливі речі,
- чи можна навчитися співчуттю,
- як вирішувати конфлікти,
- як уникати маніпуляцій,
- що таке гіпервідповідальність і багато інших.
Чат-бот — це не медичні консультації, і він не замінює професійну психологічну допомогу. Але в результаті вдалося створити інструмент, з яким можна поговорити про свої страхи та переживання, не боячись осуду або інших оціночних суджень.
Поговорити з ботом можна в Telegram або Facebook Messenger.
Нагадаємо також, що для українських лікарів, які працюють «на передовій» боротьби з епідемією COVID-19, створили чат-бот з практичними інструкціями. В основі чат-бота — «Довідник з профілактики і лікування COVID-19», розроблений першою клінічною лікарнею Медичного факультету університету Чжецзян (Китай).