Havas Creative Group Ukraine анонсує запуск  медіа-агентства Forward Media

Агентство Media Scope, що входить до складу Havas Creative Group Ukraine, стає представником міжнародної мережі Forward Media. Команда запровадить новий підхід до роботи над кампаніями для клієнтів. Основний принцип – медіа-стратегія і креативна стратегія повинні бути органічні одна одній і працювати в єдиній зв’язці.

“Ми раді анонсувати запуск Forward Media на українському ринку. Для нас це наступний логічний крок. До складу нашої групи входить п’ять агентств, у кожного з яких своя експертиза: креатив, брендинг, діджитал, маркетингові послуги, PR-комунікації. Ми поступово формуємо Havas Village, об’єднуючи в собі креатив і медіа. Це дозволить нам реалізовувати завдання будь-яких масштабів “, – Наталя Морозова, CEO Havas Creative Group Ukraine

А завдяки доступу Forward Media до глобальних ресурсів групи Havas, агентство використовує останні світові дослідження і медіа підходи при розробці та плануванні проектів. Також мова йде про технологічні рішення:

  • Fission – програмне рішення, призначене для розподілу маркетингових бюджетів за кількома ринками або бізнес-юнітами. Допомагає правильно інтерпретувати якісні та кількісні характеристики для коректної оцінки ринку за ключовими KPI – Бізнес, Бренд, Комунікація.
  • Connect – власна методологія оцінки впливу touchpoints на відповідних етапах комунікаційного сприйняття бренду;
  • Spectrum – інструмент комунікаційного планування, призначений для розробки і імплементації мультимедіа кампаній;

 

Агентство в Україні очолить Андрій Кроленко, який раніше займав позицію Managing Partner в Media Scope і має 23 роки досвіду роботи в рекламній індустрії.

“Ефективна комунікація – це не тільки про медіа показники. Йдеться про контент, креатив, повідомлення – про те, що в кінцевому результаті вплине на ставлення людей до продукту або змінить їх споживчу поведінку на користь того бренду, з яким ми працюємо. Ми не відмовляємося від класичних підходів, а трансформуємо їх, щоб з’єднати два нерозривні і рівнозначних компоненти комунікації – креатив і медіа “- Андрій Кроленко, Managing Partner Forward Media.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...