Агентство Media Scope, що входить до складу Havas Creative Group Ukraine, стає представником міжнародної мережі Forward Media. Команда запровадить новий підхід до роботи над кампаніями для клієнтів. Основний принцип – медіа-стратегія і креативна стратегія повинні бути органічні одна одній і працювати в єдиній зв’язці.

“Ми раді анонсувати запуск Forward Media на українському ринку. Для нас це наступний логічний крок. До складу нашої групи входить п’ять агентств, у кожного з яких своя експертиза: креатив, брендинг, діджитал, маркетингові послуги, PR-комунікації. Ми поступово формуємо Havas Village, об’єднуючи в собі креатив і медіа. Це дозволить нам реалізовувати завдання будь-яких масштабів “, – Наталя Морозова, CEO Havas Creative Group Ukraine

А завдяки доступу Forward Media до глобальних ресурсів групи Havas, агентство використовує останні світові дослідження і медіа підходи при розробці та плануванні проектів. Також мова йде про технологічні рішення:

  • Fission – програмне рішення, призначене для розподілу маркетингових бюджетів за кількома ринками або бізнес-юнітами. Допомагає правильно інтерпретувати якісні та кількісні характеристики для коректної оцінки ринку за ключовими KPI – Бізнес, Бренд, Комунікація.
  • Connect – власна методологія оцінки впливу touchpoints на відповідних етапах комунікаційного сприйняття бренду;
  • Spectrum – інструмент комунікаційного планування, призначений для розробки і імплементації мультимедіа кампаній;

 

Агентство в Україні очолить Андрій Кроленко, який раніше займав позицію Managing Partner в Media Scope і має 23 роки досвіду роботи в рекламній індустрії.

“Ефективна комунікація – це не тільки про медіа показники. Йдеться про контент, креатив, повідомлення – про те, що в кінцевому результаті вплине на ставлення людей до продукту або змінить їх споживчу поведінку на користь того бренду, з яким ми працюємо. Ми не відмовляємося від класичних підходів, а трансформуємо їх, щоб з’єднати два нерозривні і рівнозначних компоненти комунікації – креатив і медіа “- Андрій Кроленко, Managing Partner Forward Media.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...

Когда браузер становится боссом

В cookie-free рекламном ландшафте будущего браузеры и операционные системы встанут на страже цифрового маркетинга в качестве «привратников». И новый расклад ...

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі тренуються вдома.