Havas Creative Group Ukraine анонсує запуск  медіа-агентства Forward Media

Агентство Media Scope, що входить до складу Havas Creative Group Ukraine, стає представником міжнародної мережі Forward Media. Команда запровадить новий підхід до роботи над кампаніями для клієнтів. Основний принцип – медіа-стратегія і креативна стратегія повинні бути органічні одна одній і працювати в єдиній зв’язці.

“Ми раді анонсувати запуск Forward Media на українському ринку. Для нас це наступний логічний крок. До складу нашої групи входить п’ять агентств, у кожного з яких своя експертиза: креатив, брендинг, діджитал, маркетингові послуги, PR-комунікації. Ми поступово формуємо Havas Village, об’єднуючи в собі креатив і медіа. Це дозволить нам реалізовувати завдання будь-яких масштабів “, – Наталя Морозова, CEO Havas Creative Group Ukraine

А завдяки доступу Forward Media до глобальних ресурсів групи Havas, агентство використовує останні світові дослідження і медіа підходи при розробці та плануванні проектів. Також мова йде про технологічні рішення:

  • Fission – програмне рішення, призначене для розподілу маркетингових бюджетів за кількома ринками або бізнес-юнітами. Допомагає правильно інтерпретувати якісні та кількісні характеристики для коректної оцінки ринку за ключовими KPI – Бізнес, Бренд, Комунікація.
  • Connect – власна методологія оцінки впливу touchpoints на відповідних етапах комунікаційного сприйняття бренду;
  • Spectrum – інструмент комунікаційного планування, призначений для розробки і імплементації мультимедіа кампаній;

 

Агентство в Україні очолить Андрій Кроленко, який раніше займав позицію Managing Partner в Media Scope і має 23 роки досвіду роботи в рекламній індустрії.

“Ефективна комунікація – це не тільки про медіа показники. Йдеться про контент, креатив, повідомлення – про те, що в кінцевому результаті вплине на ставлення людей до продукту або змінить їх споживчу поведінку на користь того бренду, з яким ми працюємо. Ми не відмовляємося від класичних підходів, а трансформуємо їх, щоб з’єднати два нерозривні і рівнозначних компоненти комунікації – креатив і медіа “- Андрій Кроленко, Managing Partner Forward Media.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...