Hair Couture: рекламная кампания париков Balmain

На самом деле история париков Balmain началась еще в начале 70-х, когда компания Euro Hair получила лицензию на производство этого аксессуара под именем модного Дома. Под предводительством Дика Гуликера они создавали «волосы» для показов бренда. С каждым годом дружба компаний становилась все крепче, и в 2000 году уже сын того самого Гуликера принял предложение модного Дома  стать не просто фирмой по производству париков, но Balmain Hair. С тех пор они производят под брендом Balmain парики, расчески, шампуни и много всяких других аксессуаров для волос, большинство из которых можно купить в фирменных бутиках бренда, а также в таких универмагах, как Colette или Net-a-Porter.

Вся эта история стала по-настоящему достоянием общественности, когда на показе Balmain осень-зима 2016 на подиум вышли брюнетка Джиджи Хадид и блондинка Кендалл Дженнер. Шума из-за этого было много: разрушить signature looks главных моделей последних лет — это не стразы на ногти наклеить, преступление гораздо хуже. Ясность внесена была практически сразу после показа, и тогда весь fashion-мир захотел те самые волосы от Balmain.

Уже готова и рекламная кампания. Парики Hair Couture на черно-белых снимках в стилистике главной рекламной кампании бренда демонстрирует Ноэми Ленуар. Фотографом кампании стал Жан-Батист Мондино.

Источник:https://www.buro247.ru/fashion/news/myagkie-i-shelkovistye-reklamnaya-kampaniya-pariko.html

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...