Гусь разом з Visa розповідає українцям про безготівкові платежі

Бренд «Гусь» вирішив на власному прикладі показати, як здійснювати безготівкові та онлайн платежі, що робити, коли втратив картку, як полегшити собі життя за допомогою смартфона тощо. Разом з Visa улюбленець Facebook-спільноти допомагає підвищити фінансову грамотність українців та розвіяти міфи, що стосуються безготівкових платежів.

Дотепні малюнки та жвава мова Гуся додають серйозним повідомленням легкості та стають більш зрозумілими широкій аудиторії.

«Гусь – персонаж, який не стоїть осторонь від прогресу у фінансовій сфері. Він почав активно користуватись безготівковими платежами і перевіряти всі міфи на цю тему. Гусь вже оцінив зручність платіжних карток Visa та супутніх сервісів. На власній шкірі, чи точніше на власному пір’ї, переконався, що це безпечно, швидко, надійно та зручно. Тому тепер дозволяє собі тролити забобони. Про свій досвід він розповість у серії плакатів та анімацій. Слідкуйте за його пригодами, буде цікаво. І ставайте прогресивними, як Гусь – не носіть із собою зайві папірці», – каже Олександр Берегуляк, бренд-менеджер «Гуся».

На думку авторів проекту, прості повідомлення на важливі фінансові теми з вуст Гуся будуть сприйматися переконливо й привернуть увагу користувачів банківських карток.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...