Гусь разом з Visa розповідає українцям про безготівкові платежі

Бренд «Гусь» вирішив на власному прикладі показати, як здійснювати безготівкові та онлайн платежі, що робити, коли втратив картку, як полегшити собі життя за допомогою смартфона тощо. Разом з Visa улюбленець Facebook-спільноти допомагає підвищити фінансову грамотність українців та розвіяти міфи, що стосуються безготівкових платежів.

Дотепні малюнки та жвава мова Гуся додають серйозним повідомленням легкості та стають більш зрозумілими широкій аудиторії.

«Гусь – персонаж, який не стоїть осторонь від прогресу у фінансовій сфері. Він почав активно користуватись безготівковими платежами і перевіряти всі міфи на цю тему. Гусь вже оцінив зручність платіжних карток Visa та супутніх сервісів. На власній шкірі, чи точніше на власному пір’ї, переконався, що це безпечно, швидко, надійно та зручно. Тому тепер дозволяє собі тролити забобони. Про свій досвід він розповість у серії плакатів та анімацій. Слідкуйте за його пригодами, буде цікаво. І ставайте прогресивними, як Гусь – не носіть із собою зайві папірці», – каже Олександр Берегуляк, бренд-менеджер «Гуся».

На думку авторів проекту, прості повідомлення на важливі фінансові теми з вуст Гуся будуть сприйматися переконливо й привернуть увагу користувачів банківських карток.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Підозрілий кейс ОККО: нова кампанія від banda розказує, що стоїть за усім гарним на АЗК

Так склалося, що гарний сервіс в Україні викликає підозри. Ціна нічо? Підозріло. Касир посміхнувся? Підозріло. Дали більше однієї серветки? Підозріло. ...

Директор по аналитике PRIME Group проанализировал состояние рынка украинской наружки

Игорь Лазарев, директор по аналитике PRIME Group, участник техкома Индустриального комитета наружной рекламы, анализирует состояние рынка украинской наружки на данный ...

Canyon

Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. ...

интервью с основателями агентства Brain Tankинтервью с основателями агентства Brain Tank

Как был придуман маркетинг жилой недвижимости в Киеве: интервью с основателями агентства Brain Tank

В 2000-х годах Евгений Миронюк и Андрей Франчук стояли у истоков бренда «Новопечерские Липки». Тогда была разработана система продвижения жилых ...

Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Нещодавно українська брендингова агенція Y agency отримала золото на Міжнародному фестивалі реклами White Square в номінації Change for Good / ...

Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON

Основним завданням агенції IAMIDEA було консолідувати комунікацію бренда під одним дахом, створити впізнаваний голос та нове стратегічне повідомлення. І розказати ...