Guinnes брендировал водопроводную воду, чтобы уменьшить употребление алкоголя

Бренд Guinness начинает глобальную рекламную кампанию, которая призывает поклонников «Guinness Six Nations» умеренно употреблять алкоголь.

Стоит сменить бокал пива иной раз на воду чтобы уменьшить употребление алкоголя. Но проблема в том, что люди чувствуют дискомфорт, заказывая воду в пабе. Guinness совместно с AMV BBDO представили ребрендинг водопроводной воды и запустили ее как полноценный продукт – Guinness Clear. Тепер заказывать воду в баре не стыдно – это все тот же Guinness, но в его составе 100% Н2О.

Guinness Clear высмеивает все стереотипы традиционной рекламы пива. В видеоролике мы видим замедленную сьемку напитка и довольные лица пьющих, которые наслаждаются вкусом водопроводной воды. Guinness Clear – это доступно и бесплатно, от самых лучших кранов страны.

Напомним, что «Guinness Six Nations» – это величайший чемпионат по регби, который стартует в Париже 1 февраля 2019 года. Бренд Guinness является сторонником регби, титульным спонсором и официально ответственным партнером по алкоголю на чемпионате.

Кампанию разработало агентство AMV BBDO

Автор: Юлия Труба

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...