Тема GRANULA 2019 року – Global Ukraine. Масштабування українських компаній на зовнішні ринки. Конференція відбудеться в Києві 14 листопада.

Завдяки розвитку технологій і діджиталізації усіх сфер економіки, в українських компаній з’являється все більше можливостей масштабувати свій бізнес, розширювати межі збуту і запускати продукти, конкурентоспроможні в усьому світі. Динамічні digital комунікації створюють для маркетологів нові можливості для просування товарів і послуг, стирають географічні та ментальні кордони.

14 листопада обговоримо особливості роботи на міжнародних торгових майданчиках, сервіси з оптимізації роботи з клієнтами, побудову роботи і налагодження процесів електронної комерції, успішні кейси і факапи виходу українських продуктів на міжнародні ринки.

Спікери:

  • Дмитро Лисицький, Ден Козлов, Influ2
  • Валерія Толочина, Intertop
  • Ярослав Огоцький, Isobar Ukraine
  • Катерина Качан, Skylum Software
  • Дарина Федько, WeAR Studio
  • Вікторія Абєд, Weblium
  • Юлія Павленко, Укрпошта
  • Артем Сухина, Disqover Agency

Кожен виступ GRANULA – це детальний розбір конкретного проекту, рекламної кампанії або комунікаційного інструментарію від постановки завдання до втілення ідеї в життя і отримання фактичних результатів. Це акцент на кейси, цифри, інструменти. Це розбір знань про цифрове суспільство на найдрібніші частинки. GRANULA – це цілий день спілкування з нішевими фахівцями.

Купити квиток на конференцію можна за посиланням (https://2event.com/uk/events/1837037?fbclid=IwAR2jyBEqx5QTQz5XoJaEt9J7ZKfaEVaoWJfBqh2tQG5kCs21nNPQSG-IGLI)/

За всіма новинами стежте на сторінці заходу (https://www.facebook.com/events/550459002391926/).

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

Кураж онлайн кавер

Кураж онлайн продовжується: розклад активностей на тиждень

Кураж — улюблена київська барахолка — із приходом карантину вийшов в онлайн, щоб не розлучатися зі своїми гостями. Онлайн-заходи вдало ...

Людяність та співчуття, або Якими бренди повинні стати у новій нормальності

У цей період глобальної тривоги та невизначеності відома британська рекламістка Кейт Смітер стверджує, що співпереживання та людяність сьогодні є життєво ...

Docudays

Фестиваль 17 Docudays UA відбудеться онлайн

Цього року у зв’язку з карантином організатори вирішили провести 17 Docudays UA онлайн з 24 квітня по 3 травня! Усі фестивальні ...

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...