GRANULA: Global Ukraine. Dentsu Aegis Network Ukraine запускає конференцію-практикум

Тема GRANULA 2019 року – Global Ukraine. Масштабування українських компаній на зовнішні ринки. Конференція відбудеться в Києві 14 листопада.

Завдяки розвитку технологій і діджиталізації усіх сфер економіки, в українських компаній з’являється все більше можливостей масштабувати свій бізнес, розширювати межі збуту і запускати продукти, конкурентоспроможні в усьому світі. Динамічні digital комунікації створюють для маркетологів нові можливості для просування товарів і послуг, стирають географічні та ментальні кордони.

14 листопада обговоримо особливості роботи на міжнародних торгових майданчиках, сервіси з оптимізації роботи з клієнтами, побудову роботи і налагодження процесів електронної комерції, успішні кейси і факапи виходу українських продуктів на міжнародні ринки.

Спікери:

  • Дмитро Лисицький, Ден Козлов, Influ2
  • Валерія Толочина, Intertop
  • Ярослав Огоцький, Isobar Ukraine
  • Катерина Качан, Skylum Software
  • Дарина Федько, WeAR Studio
  • Вікторія Абєд, Weblium
  • Юлія Павленко, Укрпошта
  • Артем Сухина, Disqover Agency

Кожен виступ GRANULA – це детальний розбір конкретного проекту, рекламної кампанії або комунікаційного інструментарію від постановки завдання до втілення ідеї в життя і отримання фактичних результатів. Це акцент на кейси, цифри, інструменти. Це розбір знань про цифрове суспільство на найдрібніші частинки. GRANULA – це цілий день спілкування з нішевими фахівцями.

Купити квиток на конференцію можна за посиланням (https://2event.com/uk/events/1837037?fbclid=IwAR2jyBEqx5QTQz5XoJaEt9J7ZKfaEVaoWJfBqh2tQG5kCs21nNPQSG-IGLI)/

За всіма новинами стежте на сторінці заходу (https://www.facebook.com/events/550459002391926/).

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

11 липня стануть доступними доповіді про кризовий менеджмент та комунікації в рамках онлайн-конференції CASES

11 липня відбудеться онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR. Фахівці з проєкту «Дія», Українського фонду стартапів, Українського культурного фонду, Kyiv ...

Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу ...

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах

Креативні директори британської агенції Five by Five Global Раві Біхарі та Енді Манкузо розмірковують про те, чи є креатив після карантину, ...

Біг, плавання та секс у новій кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...