GRANULA: Global Ukraine. Dentsu Aegis Network Ukraine запускає конференцію-практикум

Тема GRANULA 2019 року – Global Ukraine. Масштабування українських компаній на зовнішні ринки. Конференція відбудеться в Києві 14 листопада.

Завдяки розвитку технологій і діджиталізації усіх сфер економіки, в українських компаній з’являється все більше можливостей масштабувати свій бізнес, розширювати межі збуту і запускати продукти, конкурентоспроможні в усьому світі. Динамічні digital комунікації створюють для маркетологів нові можливості для просування товарів і послуг, стирають географічні та ментальні кордони.

14 листопада обговоримо особливості роботи на міжнародних торгових майданчиках, сервіси з оптимізації роботи з клієнтами, побудову роботи і налагодження процесів електронної комерції, успішні кейси і факапи виходу українських продуктів на міжнародні ринки.

Спікери:

  • Дмитро Лисицький, Ден Козлов, Influ2
  • Валерія Толочина, Intertop
  • Ярослав Огоцький, Isobar Ukraine
  • Катерина Качан, Skylum Software
  • Дарина Федько, WeAR Studio
  • Вікторія Абєд, Weblium
  • Юлія Павленко, Укрпошта
  • Артем Сухина, Disqover Agency

Кожен виступ GRANULA – це детальний розбір конкретного проекту, рекламної кампанії або комунікаційного інструментарію від постановки завдання до втілення ідеї в життя і отримання фактичних результатів. Це акцент на кейси, цифри, інструменти. Це розбір знань про цифрове суспільство на найдрібніші частинки. GRANULA – це цілий день спілкування з нішевими фахівцями.

Купити квиток на конференцію можна за посиланням (https://2event.com/uk/events/1837037?fbclid=IwAR2jyBEqx5QTQz5XoJaEt9J7ZKfaEVaoWJfBqh2tQG5kCs21nNPQSG-IGLI)/

За всіма новинами стежте на сторінці заходу (https://www.facebook.com/events/550459002391926/).

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

«Креативна Європа» організовує відкритий воркшоп «Міжнародна мобільність для митців»

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яка фінансує дану програму мобільності, 25 лютого проведе безкоштовний онлайн-воркшоп «Міжнародна мобільність ...