Пока что новое приложение доступно только для iPhone или iPad, но скоро обещают и Android-версию.

В приложении, кроме, собственно, самих уроков, есть кейсы по маркетингу, а также небольшие тесты для закрепления материала.

В компании утверждают, что контент для каждой категории разрабатывали специалисты Google совместно с экспертами из этой отрасли. В приложении, к примеру, есть уроки по таким темам, как «Поисковый маркетинг», «Как получить освещение в СМИ», «Контент-маркетинг» и т.д. Приложение работает онлайн и офлайн, так что с уроками можно знакомиться в метро, на борту самолета — везде, где интернет-доступ будет не очень хорошим.

В Google говорят, что это — пилотный запуск, и скоро в приложение добавят больше маркетинговых тематик.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«ЛЮКС» відзначає 20 років на ринку України новим роликом та оновленим дизайном

У березні на екранах українських телевізорів з’явилася нова реклама бренду «ЛЮКС», присвячена святкуванню 20-річчя присутності бренду на ринку України. У ...

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

Людяність та співчуття, або Якими бренди повинні стати у новій нормальності

У цей період глобальної тривоги та невизначеності відома британська рекламістка Кейт Смітер стверджує, що співпереживання та людяність сьогодні є життєво ...

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...