Google запустил приложение, обучающее стартапы маркетингу

 Пока что новое приложение доступно только для iPhone или iPad, но скоро обещают и Android-версию.

В приложении, кроме, собственно, самих уроков, есть кейсы по маркетингу, а также небольшие тесты для закрепления материала.

В компании утверждают, что контент для каждой категории разрабатывали специалисты Google совместно с экспертами из этой отрасли. В приложении, к примеру, есть уроки по таким темам, как «Поисковый маркетинг», «Как получить освещение в СМИ», «Контент-маркетинг» и т.д. Приложение работает онлайн и офлайн, так что с уроками можно знакомиться в метро, на борту самолета — везде, где интернет-доступ будет не очень хорошим.

В Google говорят, что это — пилотный запуск, и скоро в приложение добавят больше маркетинговых тематик.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.