Google сокращает число доступных способов покупки рекламы в YouTube.

Как пишет Searchengines.ru, вице-президент по медийной и видеорекламе Google Нил Моэн заявил, что 85% рекламы формата In-Stream в рамках видеохостинга приходится на объявления с возможностью пропуска TrueView. Именно на них будет сосредоточено внимание разработчиков в ближайшем будущем: «Мы будем фокусировать наши будущие усилия на развитии форматов и каналов, используемых большинством партнеров. По этой причине к концу 2015 года мы прекратим поддержку покупки рекламы в YouTube через DoubleClick Ad Exchange».

Реклама формата TrueView никогда не была доступна для покупки через AdX. Рекламодатели покупали ее через AdWords, а с недавнего времени – через платформу DoubleClick Bid Manager. Рекламный инвентарь YouTube также продается через программу Google Preferred, запущенную в прошлом году.

Этот шаг со стороны Google эксперты отрасли оценивают как попытку побудить покупателей использовать собственную рекламную технологию компании.

По словам Нила Моэна, изменение позволит Google больше вкладывать в создание наилучшей и максимально эффективной рекламы в YouTube и доступные способы ее покупки.

Весной 2014 года Google представил программу Google Preferred для рекламодателей YouTube, которая включает кампании на каналах самых эффективных создателей контента.

В марте этого года компания поделилась результатами первого года работы новой рекламной платформы. Основываясь на успешный показателях, Google планирует расширить программу на более чем 10 дополнительных рынков в текущем году.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...