Google, Facebook и Samsung составили топ-тройку лучших брендов

Google возглавил рейтинг лучших брендов, который составлен исследовательской компанией YouGov, информируетCampaign. Второе место занял YouTube, тройку поделили Facebook и Samsung.

Исследование YouGov базируется на оценке пользовательского восприятия компании, фокусируясь на таких метриках, как качество, репутация, ценность бренда. Пользователи ранжировали компании по степени своей удовлетворенности брендом, а также им предлагалось ответить на вопрос, порекомендовали бы они тот или иной бренд или нет.

161221 TopIndex - Google, Facebook и Samsung составили топ-тройку лучших брендов

Большинство брендов рейтинга являются техкомпаниями, исключения составляют Toyota (8 место), Adidas (9 место) и Colgate (10 место).

Исследование проводилось по всему миру, всего участие приняли 32 страны, среди которых США, государства Европы и Азии.


Подробнее: https://adindex.ru/news/researches/2017/07/26/161221.phtml


Подробнее: https://adindex.ru/news/researches/2017/07/26/161221.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Агенція Dozen відкриває офіс у Польщі

Брендингова агенція Dozen відкриває офіс у Варшаві, який стане центральноєвропейським хабом компанії. Новий офіс очолить Олена Твердохліб, керівна партнерка і ...

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, ...

+H22733-FW20_CleanClassics_FD_Stan_Smith-f_FU9609_shot17_MR_029_2048x2048px-657402

Clean Classics: Adidas Originals перевидає знакові силуети з метою зменшення пластикових відходів

adidas Originals перевидає свої культові силуети в рамках вирішення глобальної проблеми нашого покоління — пластикових відходів — і представляє спеціальну ...

Як Snickers страхував людей від «голодних» помилок

Щоб отримати компенсацію безкоштовними шоколадними батончиками, треба було довести, що людина, яка вчинила помилку, була на той момент голодна.

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Моніторинг засобів масової інформації та соцмереж — життєво важливий інструмент у будь-якій галузі бізнесу. Сьогодні складно собі уявити велику компанію ...

Jooble запустив сайт із медитаціями #HRsuperhero до дня HR-менеджерів і рекрутерів

Міжнародний сервіс для пошуку роботи Jooble запустив лендинг #HRsuperhero з  медитаціями до дня HR-менеджерів і рекрутерів. Сайт був розроблений з ...