Google честно предупреждает о рекламе

Google тестирует новую схему маркировки приложений, которые показывают рекламу, пишет Engadget.com. Надпись «содержит рекламу» появилась у некоторых пользователей магазина Google Play Store под кнопкой установки приложения рядом с аналогичной, говорящей о наличии внутренних покупок.

 

Добавлением данного указания Google выполнила требования большой группы пользователей, негативно относящихся к баннерам и удаляющих программы с ними сразу после установки. Это отражается на статистике приложения, а значит, нововведение полезно и для разработчиков. На рекламу также может случайно нажать ребенок, пользующийся смартфоном или планшетом, да и содержание объявлений не всегда тщательно модерируется.

Ранее Google попросила разработчиков отмечать приложения, где имеются баннеры или какие-то иные методы продвижения внешних товаров и услуг. Несоблюдение этого правила может привести к удалению программы из Google Play Store.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...