Голос фанатов улышан

 Выход новинок приурочен к началу праздничного сезона. Впервые напитки были представлены в 2013 году. Сегодня они возвращаются на рынок США благодаря высокому спросу, говорится на сайте бренда. Оба напитка можно будет приобрести в американских магазинах до конца этого года.

«Мы прислушались к фанатам и их желанию добавить вкус клюквы в ассортимент Sprite, — отметила Кимберли Пейдж (Kimberly Paige), заместитель вице-президента Sprite Brands Coca-Cola North America. — Это привело к появлению в 2013 году Sprite Cranberry. Сегодня мы возобновляем выпуск популярного ягодного вкуса, приурочив его к началу праздничных продаж». Напитки Sprite Cranberry и Sprite Cranberry Zero упаковываются в ПЭТ-бутылки и банки.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.

Шість креативних кампаній, які завдячують своїм успіхом фанатам

Своїм розголосом кожна така кампанія завдячує саме суперфанатам. Це – приклад того, як можна активізувати та винагородити за лояльність своїх прихильників.

Unilever декларує різноманіття і оголошує війну рекламним стереотипам

Компанія Unilever заявила, що боротиметься з рекламними стереотипами та працюватиме з більшим числом підприємств, якими керують жінки та предстаники етнічних ...

Світ заслуговує на свідків. Кампанія Leica від TBWA\ Paris

Leica, легендарний німецький виробник фотообладнання, історія якого сягає понад 150 років, відзначає відданість фотографів, які відображають світ, у новій міжнародній ...

Кейс PLEON Talan «Краще б — у “Дія.Бізнес”»

Передчасно вимкнена реклама може зашкодити вашому бізнесу. Кейс «Краще б — у “Дія.Бізнес”»

PLEON Talan у комунікаційній кампанії для Мінцифри показало, як українці «люблять» державну рекламу та чому її не варто пропускати, навіть ...