Глобальний світовий тренд в Out Of Home індустрії — диджиталізація

Голова правління холдингу Atlantic Group та Perekhid Outdoor Том Годдард виступив на міжнародній конференції з маркетингової комунікації Out Of Home Forum, що відбулася нещодавно в Києві.

Очікується, що в 2020 році частка DOOH досягне 42% від ООН у світі. Лідером є і залишиться Велика Британія з часткою DOOH майже 60%.

За прогнозом Global Entertainment & Media Outlook 2019–2023, диджитальна зовнішня реклама займатиме друге місце за темпами зростання, поступаючись тільки мобільному інтернету. Очікуване зростання витрат на всі медіа складає 3,9%, у той час як очікування щодо зростання витрат на DOOH (Digital Out Of Home) — більш ніж 10%. Попри це, традиційна зовнішня реклама суттєво випереджає телебачення за очікуваними темпами зростання: зростання витрат на ООН очікується на рівні 3,7%, тоді як прогноз щодо телебачення — всього 0,6%.

За даними досліджень Nielsen 2019 (для дорослої аудиторії 16+), ООН активує використання мобільних пристроїв. Про це йдеться в звіті Out of Home Advertising Association of America.

42% респондентів використовують онлайн-пошук (наприклад, Google) для пошуку інформації про рекламодавця, отримують доступ до дисконту — 33%, відвідують сайт рекламодавця — 32%.

Майже 66% респондентів так чи інакше реагують на ООН, використовуючи мобільний пристрій.

Такий тісний зв’язок ООН-реклами та мобільного інтернету дає змогу спрогнозувати майбутнє ООН. DOOH — це сьогоднішній день для зовнішньої реклами в світі та найближче майбутнє в Україні. Наступним етапом розвитку OOH стане симбіоз ООН та BigData.

З огляду на трансформацію ринку ООН ключову роль відіграватимуть якісні системи вимірювання ефективності зовнішньої реклами. На думку Тома Годдарда, очікування індустрії ООН від систем вимірювання впливу зовнішньої реклами щонайменше суттєво диджиталізуються в найближчому майбутньому. Запит OOH до ресечерів буде:

  • підвищити точність вимірювання
  • дати змогу вимірювати та оцінювати кросмедійні кампанії
  • розробити ефективне таргетування аудиторій
  • допомогти автоматизувати планування
  • дати змогу вимірювати успішність кампаній
  • валідувати цінність креативних/нестандартних кампаній
  • стимулювати збільшення інвестицій в ООН

Україна лише починає диджиталізувати зовнішню рекламу. Лідером за кількістю DOOH є Київ — понад 100 диджитал-панелей. Проте частка диджитал ООН — лише 1% від столичного інвентаря зовнішньої реклами. Тому очікування щодо росту ринку є досить високими: експерти прогнозують 100–150% зростання кількості конструкцій на рік.

Цього року відбулося одразу дві знакові події, які відкриють нові можливості для розвитку сегменту DOOH. ІКЗР розробив стандарти цифрової зовнішньої реклами України, а дослідницька компанія Doors Consulting інтегрувала методологію розрахунку медіапоказників DOOH в модель досліджень зовнішньої реклами. На першому етапі з урахуванням численних факторів розраховуються загальні медіапоказники диджитал-панелей. На другому етапі відбувається оцінка загальної аудиторії для кожного рекламного сюжету окремо. Для цього враховують: швидкість транспортних потоків, відстань видимих конструкцій, мінімальний час контакту з сюжетом, тривалість рекламного ролика і рекламного блоку.

Розрахунки ефективності рекламних площин здійснюються відповідно до стандартів міжнародної дослідницької асоціації ESOMAR, які були розроблені за участю Асоціацій зовнішньої реклами Америки (OAAA) і Європи (FEPE International).

Тому обчислення ефективності зовнішньої реклами в Україні відповідає світовим стандартам, а прозорість досліджень пасажиропотоків контролюється фахівцями Індустріального комітету зовнішньої реклами України.

Враховуючи світові тренди, можна очікувати стрімкого зростання диджитал ООН в Україні у найближчі кілька років та підвищення інтересу рекламодавців до цього типу носіїв після інтеграції методології оцінки DOOH в дослідження зовнішньої реклами Doors Consulting.

Ілюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com/

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...