Главное о главном. 22 июля МАМИ приглашает на сессию «Cannes Lions 2015»

22 июля (среда), 18.00-20.00 Ассоциация МАМИ приглашает специалистов маркетинговых сервисов на сессию докладов о главных итогах Каннского фестиваля 2015 года

18.00-18.20
 
Ирина Кузнецова, официальный представитель «Cannes Lions» в Украине
«Куда движется  коммуникационная индустрия? Зачем Cannes Lions еще 2 фестиваля – Lions Health и Lions  Innovations?»
 
18.20-19.00
 
Анастасия Пустова, Head of Strategy, Prodigi
Обзор лучших семинаров «Cannes Lions» 2015: анализ и тенденции.
 
19.00-19.30
 
Светлана Степаненко, генеральный директор TWIGA Communication Group Ukraine (агентство TWIGA в этом году получило 3 шорт-листа Каннского фестиваля)
Как победить на Cannes Lions? Лучшие кейсы «Cannes Lions» 2015 в категориях Promo & Activation, PR, Mobil, Innovation: обзор, анализ использования инструментов маркетинговых сервисов.
 
19.30-20.15
 
Иван Пономарев, креативный директор Media Arts Ukraine
Лучшие кейсы «Cannes Lions» 2015 в категориях Titanium & Integrated, Direct, Cyber, Creative Effectiveness: обзор, анализ использования инструментов маркетинговых сервисов.
 

 

Дата и время:  22 июля (среда), 18.00-20.00 (17:30 – начало регистрации)

Место: конференц-зал Talan Communications (AGL Digital Lounge), ул. Жилянская, 31, 6 эт.

Вход 150 грн.
Для сотрудников и клиентов агентств – членов МАМИ – БЕСПЛАТНЫЙ.

Регистрация: [email protected], (067) 657 24 02, Анна Силенко и Татьяна Мехед.

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...