Гламурная жестянка

Специалисты Crown разработали элегантную и удивительную упаковку для парфюмерной линейки Classique Intense от Jean Paul Gaultier. Она состоит из золотистого металлического корпуса и надписи Intense, сделанной охрой.

Создаётся впечатление, что название парфюма написано ярко-красной помадой. Использование полупрозрачной краски для нанесения текста позволяет цвету естественно смотреться на металлическом фоне. Полностью перерабатываемые металлические упаковки производятся в коммуне Шатийон-сюр-Сен, Бургундия, Франция.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

LIONS Live: шлях Libresse до правди та безстрашності

Шлях Libresse перетворив маленький бренд гігієнічних продуктів на лідера культурної думки і розбив табу навколо жіночого тіла.

LIONS Live: команда BBDO розповідає про кампанію «Ти – не ти, коли голодний»

Останні 10 років кампанія «Ти – не ти, коли голодний» невпинно розвивалася, оновлювалася і перетворила іконічний, але призабутий бренд на світового лідера.

LIONS Live: як створювалася кампанія The Truth Is Worth It

Люди цінують правду, але не завжди згодні з тим, що за неї треба платити. Тому кампанія The Truth Is Worth It мала змінити поведінку цілого покоління.

HypeAuditor_dentsu_Insta

Хто, як і скільки заробляє в українському Instagram — дослідження HypeAuditor і dentsu Ukraine

Instagram сьогодні є не тільки однією з провідних соціальних мереж, але і найважливішою платформою для influencer-маркетингу. Тож, за ініціативи комунікаційної ...

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...