ГК «Нові Продукти» запроваджує «зіркову» гарячу лінію підтримки споживачів

Група Компаній «Нові Продукти» запускає абсолютно інноваційний розважальний експеримент, покликаний зруйнувати міфи про типову службу підтримки клієнтів. Протягом декількох тижнів відомі зірки та блогери по черзі випробовуватимуть свої сили на місці професійних операторів кол-центру компанії.

Щотижня ГК «Нові Продукти» обиратиме зіркового гостя, який на годину стане оператором безкоштовної гарячої лінії компанії та буде представляти один з її брендів.

«Ідея спробувати такий формат виникла невипадково. Ми прагнемо вирізнятися з-поміж інших, у першу чергу, ставленням до клієнтів. Наша мета – зробити життя людей більш яскравим, а безпосереднє спілкування з нами – ще цікавішим. Гаряча лінія ГК «Нові Продукти» – це ефективний і дієвий інструмент зворотного зв’язку з виробником. Відтепер це і майданчик для приємного спілкування!» – наголосила PR-директор Групи Компаній «Нові Продукти» Олена Селютіна.

Проект стартує вже 28 серпня, а першою учасницею розважального хотлайну від ГК «Нові Продукти» стане зірка шоу “Топ-модель по-українськи!” Анна Суліма. Вона представлятиме бренд GREEN ENERGY™.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Онлайн-івент року»

Триває голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.