ГК «Нові Продукти» запроваджує «зіркову» гарячу лінію підтримки споживачів

Група Компаній «Нові Продукти» запускає абсолютно інноваційний розважальний експеримент, покликаний зруйнувати міфи про типову службу підтримки клієнтів. Протягом декількох тижнів відомі зірки та блогери по черзі випробовуватимуть свої сили на місці професійних операторів кол-центру компанії.

Щотижня ГК «Нові Продукти» обиратиме зіркового гостя, який на годину стане оператором безкоштовної гарячої лінії компанії та буде представляти один з її брендів.

«Ідея спробувати такий формат виникла невипадково. Ми прагнемо вирізнятися з-поміж інших, у першу чергу, ставленням до клієнтів. Наша мета – зробити життя людей більш яскравим, а безпосереднє спілкування з нами – ще цікавішим. Гаряча лінія ГК «Нові Продукти» – це ефективний і дієвий інструмент зворотного зв’язку з виробником. Відтепер це і майданчик для приємного спілкування!» – наголосила PR-директор Групи Компаній «Нові Продукти» Олена Селютіна.

Проект стартує вже 28 серпня, а першою учасницею розважального хотлайну від ГК «Нові Продукти» стане зірка шоу “Топ-модель по-українськи!” Анна Суліма. Вона представлятиме бренд GREEN ENERGY™.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія Apple створила кумедний мініфільм про віддалену роботу

Apple створила сиквел до ролика «The Underdogs», який показує чимало моментів, добре знайомих всім, кому останнім часом доводилося працювати дистанційно.

Рейтинг медіа агентств України відповідно до медіа бюджетів

Всеукраїнська рекламна коаліція представляє Рейтинг медіа агентств України відповідно до медіа бюджетів (білінгів) за 2019 рік Мета рейтингу – показати ...

45-метрові декорації та зйомка одним кадром: як Ajax Systems знімали новий продуктовий ролик

На жаль, Супермена немає, а Робокоп — вигадка. На щастя, маємо реального супергероя, який щодня протистоїть вогню, воді та злочинному ...

Фонд поддержки МСБ PRIME Group превысил 10 миллионов гривен

Оператор наружной рекламы PRIME Group оказал маркетинговую помощь украинским компаниям, бизнес которых пострадал от разрушительного влияния пандемии COVID-19. В рамках ...

Нова кампанія для бренду морозива Monaco від креативного агентства banda

У бренду морозива Monaco є ціла купа незаїжджених смаків. Так виникла ідея — донести, що морозиво Monaco зі своїми неочікуваними ...

Burger King за допомогою малюнків нагадав публіці, якою є зона покриття кожного ресторану

Споживачам було запропоновано створити власну інтерпретацію тих геометричних фігур, які утворює зона покриття кожного ресторану.