• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Gillette зняла рекламу про #MeToo. Соцмережі обурилися

16 Січня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Gillette зняла рекламу про #MeToo. Соцмережі обурилися
Share on FacebookShare on Twitter

Реклама Gillette, в якій ідеться про булінг, рух #MeToo та токсичну маскулінність розділила думки в інтернеті.

Короткометражний фільм бритвеної компанії під назвою “Вір”, грає зі знаменитим слоганом “Найкраще, що може мати чоловік”, який змінили на “Найкраще, ким може стати чоловік”. Компанія хоче, щоб чоловіки закликали одне одного до “відповідальності”.

Деякі з них привітали оголошення, яке має на меті оновити 30-річний слоган компанії, але інші кажуть, що Gillette для них тепер “мертвий”. За 48 годин рекламний ролик переглянули понад 2 мільйони разів на YouTube . Зараз ролик має 23 тисячі вподобань та 214 тисяч негативних відміток, і їх кількість постійно збільшується.

У рекламі компанія запитує: “Чи це найкраще, що може отримати чоловік?” перед тим, як показати кадри знущань, сексуальних домагань, сексистської та агресивної чоловічої поведінки. Потім вони показують приклади кращої поведінки – наприклад, коли чоловіки запобігають таким вчинкам, що відбуваються публічно.

Коментарі до відео в основному негативні, глядачі кажуть, що ніколи більше не будуть купувати продукти Gillette та що реклама є “феміністичною пропагандою”.

“Я голюся відтоді, як мені виповнилося 12. Від самого початку я користувався Gillette – тому що це те, чим користувався мій батько. Тепер я ніколи не використовуватиму Gillette, так само як і мій батько. На двох ми були вашими покупцями понад 50 років”.

“Gillette чітко дали зрозуміти, що не хочуть займатися бізнесом для маскулинних чоловіків. Я втілю їхнє побажання в життя. Я використовував леза Gillette відтоді, як вони надіслали мені безкоштовний зразок на мій 18-й день народження, але більше ніколи не купуватиму їхніх продуктів”.

Були також заклики до Gillette, який належить Procter & Gamble, розмістити відео з вибаченнями. Але бренд вважає, що нова реклама узгоджується з його гаслом і каже, що вірить у “кращих у чоловіків”.

“Закликавши один одного до відповідальності, прибравши виправдання поганої поведінки і підтримавши нове покоління у роботі над “кращими собою”, ми можемо наблизити позитивні зміни, які будуть відчутними протягом багатьох наступних років”, – говорить президент компанії Гарі Кумб.

Режисером рекламного ролика став Кім Геріх з британського агенства Somesuch, який у 2015 році вже зняв рекламну кампанію для Sport England під назвою “Дівчина може”.

Gillette співпрацює з проектом Building A Better Man, спрямованим на зниження насильницької поведінки чоловіків, і “Клубом хлопчиків і дівчаток” Америки, який допомагає молодим чоловікам розвивати кращі соціальні та комунікативні навички.

Компанія також буде жертвувати по 1 млн доларів на рік протягом наступних трьох років для благодійних організацій США, що спрямовані на підтримку чоловіків. Але поряд з негативною реакцією на нове послання бренду, його також хвалять за спробу приєднатися до дискусії про те, що означає бути сучасним чоловіком.

“Ми знали, що ідея приєднатися до діалогу про “Сучасну Мужність” означатиме зміну того, як ми думаємо і зображуємо людей на кожному кроці”, – додає Гарі Кумб.

“Gillette буде діяти негайно та перегляне весь свій контент на предмет визначених стандартів, щоб забезпечити повне відображення ідеалів Поваги, Відповідальності та Рольового Моделювання в оголошеннях, які ми публікуємо, зображення, які ми розміщуємо в соціальних мережах, в словах, які ми вживаємо”.

“Для нас рішення публічно заявити про наші переконання та одночасно відзначити чоловіків, які роблять все правильно, було легким вибором, який несе зміни”.

Джерело

 

Теги: суспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність
Маркетинг і Комунікації

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

17 Квітня, 2024

У сучасному світі, де кожен день відбуваються зміни, говорити про толерантність та взаємосприйняття стає все важливіше. Команда My Happy Place, взяла на себе місію не лише говорити про ці цінності,...

Читати даліDetails

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

«Інфлюенсери – каталізатори змін»: у Києві відбудеться INFLUENCE TALKS FORUM – форум топових інфлюенсерів

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.