• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Gillette запускає нову рекламу до Super Bowl

1 Лютого, 2022
Час прочитання: 1 хв.
A A
Gillette запускає нову рекламу до Super Bowl
Share on FacebookShare on Twitter

Gillette прагне привернути увагу шанувальників Super Bowl, оскільки вперше з 2006 року купує рекламне місце для свого останнього продукту для догляду за чоловіками GilletteLabs with Exfoliating Bar.

Оголошений як найважливіший запуск бренду з часів Gillette Fusion 16 років тому, заголовок цього запуску 30-секундний ролик, створений Grey Advertising, щоб зайняти центральне місце під час трансляції Super Bowl LVI на NBC.

Повідомляючи про простоту та швидкість леза, кампанія використовує слоган «швидке та легке гоління» із заявою, що для цього потрібно не більше зусиль, ніж умивання обличчя вранці.

Рекламна кампанія буде доповнено активністю на свіжому повітрі в Лос-Анджелесі через вихідні Super Bowl 13 лютого, включаючи фірмовий захід катання на роликових ковзанах, який має підігріти ідею, що використання GilletteLabs з Exfoliating Bar настільки ж легке, як і катання по танцполу на роликовій дискотеці. .

Маріана МакКутті, старший віце-президент P&G Grooming в Північній Америці, прокоментувала: «Ми надзвичайно раді повернутися в Super Bowl вперше з 2006 року, оскільки запуск GilletteLabs з Exfoliating Bar є великим для нас, який заслуговує цього національного етап. Ми ще більше раді доповнити нашу спортивну спадщину за допомогою нашої діяльності на Суперкубку. Ми щиро віримо, що GilletteLabs з Exfoliating Bar змінює правила гри».

Останніми роками компанія Gillette здобула успіхи завдяки відзначеним нагородам рекламним кампаніям, таким як піднята тема й сама реклама до Дня батька, кампанія, яка пропагує гендерну інклюзивність, і викликає розбіжності, зосереджені на токсичній маскулінності.

Джерело


Читайте також:

6 малих бізнесів в Україні отримають маркетингову підтримку від Nebo ideas agency

Теги: маркетинг і комунікаціїновинифестивалі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ефективні алгоритми розвитку бізнесу під час війни на GET Business Festival
Бізнес та Інновації

Ефективні алгоритми розвитку бізнесу під час війни на GET Business Festival

29 Листопада, 2023

13 грудня у Києві відбудеться найбільший фестиваль бізнес-інновацій GET Business Festival. Управлінці з OLX, YASNO, Uklon, Kormotech, «Метінвест» та ще понад 70 компаній поділяться перевіреними стратегіями розвитку компанії у воєнний...

Читати далі

У чому сила соціальних проєктів для бізнесу

Як співпрацювати з лідерами думок без реєстрації і смс

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

PR-кампанія, що повертає клієнтів у ком’юніті бренду: кейс OMG agency для «Філейних»

24 Листопада, 2023
Відповідальність

«MAKE SENSE» створили креатив для проєкту з утилізації ліків

22 Листопада, 2023

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«MAKE SENSE» розробили на замовлення Cosmolot КСВ проєкт «Brave Inventors»
Бізнес та Інновації

«MAKE SENSE» розробили на замовлення Cosmolot КСВ проєкт «Brave Inventors»

4 Грудня, 2023
У Києві покажуть сучасний балет «Д.І.М.» про вимушену міграцію
Інсайти

У Києві покажуть сучасний балет «Д.І.М.» про вимушену міграцію

8 Грудня, 2023

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.